
Bouwjaar | 01-01-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 10.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JG-692-S Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.498 cc |
Vermogen | 129 kW (176 pk) |
€ 37.500,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 10.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JG-692-S Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.498 cc |
Vermogen | 129 kW (176 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf d'r Mathieu |
Contactpersoon | Marielle Heusschen |
Adres | Rijksweg 68 |
Postcode | 6267 AH |
Plaats | Cadier En Keer |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)43 - 4072375 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagemathieu.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Officieel Subaru en Daihatsu Dealer.
NIEUWPRIJS ? 58.000,-
Dit is een meeneem prijs!
GROTE BEURT MET APK EN GARANTIE KOST ? 750,- MEER!
E-mail aanbieder
Autotest
Subaru Outback | Doe maar gewoon, ...
Bij Subaru ligt de nadruk op techniek en veiligheid. De meest geavanceerde techniek en veiligheidssystemen die Subaru in huis heeft gaan uiteraard naar het topmodel: de Outback. Wat staat de koper te wachten bij de vijfde generatie van de Outback? Elektrische aandrijving? Plug-inhybrides? Augmented reality? Zelfrijdende functies?

De Subaru Outback is een stationcar met de ruimte, terreinvaardigheid en helaas ook het weggedrag en verbruik van een SUV. Conventionele techniek voor wie niet gediend is van elektrificatie.
Plus
- veiligheid boven alles
- ruim en praktisch
- ook bruikbaar in (licht) terrein
Min
- kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
- Apple CarPlay valt regelmatig uit
Conclusie
Welke nieuwe technieken introduceert de Subaru Outback? Op een camera met gezichtsherkenning na bijzonder weinig! De afwezigheid van (half) elektrische aandrijving, een automatische piloot of een gecomputeriseerde bediening ziet Subaru namelijk als sterke punten.
Inmiddels zijn vrijwel alle concurrenten (deels) elektrisch aangedreven en grotendeels digitaal te bedienen. Subaru richt zich met de Outback op de klanten die daar allemaal niet van gediend zijn. In plaats daarvan ontwikkelt Subaru bestaande techniek door om de Outback zo betrouwbaar en vertrouwd mogelijk te maken. Dus geldt voor de vijfde generatie van de Outback meer dan ooit tevoren: doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Deel deze advertentie