Bouwjaar | 16-03-2000 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 210.038 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 53-FH-BT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.597 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-03-2000 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 210.038 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 53-FH-BT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.597 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | TH EXPORT BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | STATIONSTRAAT 83 |
Postcode | 6191 BC |
Plaats | Beek |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15573447 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.th-export.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 175/70 R14
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 171 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 430 x 169 x 142 cm
Wielbasis: 252 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.140 kg
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 1.690 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 196 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Stap terug in de tijd en ervaar de opwinding van de Subaru Impreza uit het jaar 2000! Deze legendarische wagen combineert kracht, wendbaarheid en stijl op een unieke manier die nog steeds harten sneller doet kloppen.
Met zijn kenmerkende boxermotor levert de Impreza van 2000 een ongeëvenaarde prestatie. Of je nu door stedelijke straten navigeert of de wildernis verkent. Met zijn robuuste vierwielaandrijvingssysteem heb je de controle, ongeacht de omstandigheden op de weg.
Of je nu een liefhebber bent van snelheid, avontuur of gewoon op zoek bent naar een betrouwbare dagelijkse Auto, de Subaru Impreza uit het jaar 2000 staat klaar om al je verwachtingen te overtreffen. Maak vandaag nog een proefrit en ontdek waarom de Impreza een ware legende is geworden!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Subaru Impreza | Terug van weggeweest
De Impreza is sinds 1992 het gezicht van Subaru in Nederland. Deze middelgrote Subaru dankt zijn succes deels aan de sportieve prestaties en deels aan de hoge mate van veiligheid. Maar na 2011 werd het stil. Wel was er een sportwagen die historische banden had met de Impreza, maar geen betaalbare gezinsauto. Met de komst van de vijfde generatie is de Impreza weer terug in Nederland. Is de Impreza een aanwinst voor de markt?
De Subaru Impreza onderscheidt zich van andere middelgrote auto's met superieure rijeigenschappen en een rijke uitrusting. De 1.6 motor met CVT bak presteert matig en heeft een hoog verbruik.
Plus
- uitstekend weggedrag
- veel aandacht voor veiligheid (actief en passief)
- rijke standaarduitrusting
Min
- matige prestaties, hoog verbruik
- zeurderig geluid CVT
- kostbaar in aanschaf en gebruik
Conclusie
Na enkele jaren van afwezigheid is de Subaru Impreza terug op de Nederlandse markt. Of dat een aanwinst is, is sterk afhankelijk van het gebruik van de auto. Wie dagelijks woon-werkverkeer rijdt heeft aan de Subaru een prima auto, maar zal geen grote verschillen ervaren met het bestaande aanbod. Het comfort, de ruimte en de uitrusting zijn allemaal goed, maar niet uitzonderlijk.
Wie een sportieve rijstijl heeft, regelmatig onder extreme weersomstandigheden rijdt of vaak over slechte wegen rijdt, ervaart juist heel veel meerwaarde. Alhoewel de prestaties van de 1.6 liter motor niet bijzonder sportief zijn, is het weggedrag dat juist wel. Samen met de vierwielaandrijving geeft dat een aangenaam superieur gevoel en draagt het bij aan de veiligheid. Het grootste voordeel van de Impreza is uiteindelijk ook het grootste nadeel, want de eigenzinnige techniek zorgt voor een hoog verbruik en dat wordt in Nederland afgestraft met een hoge co2-belasting.