Subaru Crosstrek 2.0 E-Boxer 4wd Automaat Comfort 8 jaar garantie

€ 56.308,- incl. BTW

Bouwjaar 01-12-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen -

Subaru Crosstrek 2.0 E-Boxer 4wd Automaat Comfort 8 jaar garantie


€ 56.308,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-12-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Koenen Autobedrijf BV
Contactpersoon J. Monnens
Adres Voltaweg 5
Postcode 6101 XK
Plaats Echt
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)475 - 484900 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.koenenbv.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (achter)
  • airbags gordijn (voor)
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

De Crosstrek is voorzien van de EyeSight technologie, die toezicht houdt op het verkeer voor de auto, cruisecontrol optimaliseert en u waarschuwt wanneer u buiten uw rijstrook slingert. De automatische Pre-Collision Braking-functie kan volledige remkracht uitoefenen en u in noodsituaties volledig tot stilstand brengen. Geavanceerde adaptieve cruisecontrol kan een deel van de stress van het rijden wegnemen door te helpen bij het sturen, remmen en gas geven, zowel in het dagelijkse verkeer als tijdens lange ritten.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Subaru Crosstrek | Schoenmaker blijft bij zijn leest

Zorgvuldig heeft Subaru jarenlang een imago opgebouwd. Dat is gebaseerd op techniek met vierwielaandrijving, een laag zwaartepunt en veel aandacht voor veiligheid. Echter, met de komst van elektrische auto's zijn al die zaken gemeengoed geworden. Bovendien schrijft de Europese Unie voor dat alle auto's heel veilig moeten zijn. Hoe weet de nieuwe "Crosstrek" zich dan toch nog te onderscheiden?

Autotest | Subaru Crosstrek Schoenmaker blijft bij zijn leest

De Subaru Crosstrek is een echte crossover die thuis is op de openbare weg en in het terrein. Vanwege conventionele techniek duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto.

Plus

  • thuis op de openbare weg en in het terrein
  • vlot en levendig
  • veel aandacht voor details

Min

  • duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
  • hoog verbruik

Conclusie

Hoe weet Subaru zich te onderscheiden nu Subaru's kenmerkende vierwielaandrijving in combinatie met een laag zwaartepunt en een hoge mate van veiligheid door elektrische auto's tot gemeengoed zijn gemaakt? Door dat feit geheel te negeren! Met de Crosstrek houdt Subaru vast aan de concepten en de techniek die het door de jaren heen heeft verfijnd.

Of dat goed of slecht nieuws is, is puur persoonlijk. Wie zich prettig voelt bij de nieuwste techniek ziet de Crosstrek als een complexe oplossing voor problemen die inmiddels eenvoudiger, milieuvriendelijker en voordeliger kunnen worden opgelost. Echter, wie zich niet prettig voelt bij computers op wielen dankt Subaru op de blote knieën voor het doorontwikkelen en perfectioneren van conventionele techniek. Zij voelen zich heerlijk bij een vertrouwde verbrandingsmotor, mechanisch geregelde vierwielaandrijving en alleen de hoogst noodzakelijke elektronische assistentie. En juist daar is Subaru heel erg goed in. Kortom: deze schoenmaker blijft bij zijn leest.

Deel deze advertentie