Subaru Crosstrek 2.0 E-Boxer 4wd Automaat Comfort 8 jaar garantie
€ 56.308,- incl. BTW
Bouwjaar | 01-12-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 01-12-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Koenen Autobedrijf BV |
Contactpersoon | J. Monnens |
Adres | Voltaweg 5 |
Postcode | 6101 XK |
Plaats | Echt |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)475 - 484900 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.koenenbv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
De Crosstrek is voorzien van de EyeSight technologie, die toezicht houdt op het verkeer voor de auto, cruisecontrol optimaliseert en u waarschuwt wanneer u buiten uw rijstrook slingert. De automatische Pre-Collision Braking-functie kan volledige remkracht uitoefenen en u in noodsituaties volledig tot stilstand brengen. Geavanceerde adaptieve cruisecontrol kan een deel van de stress van het rijden wegnemen door te helpen bij het sturen, remmen en gas geven, zowel in het dagelijkse verkeer als tijdens lange ritten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Subaru Crosstrek | Schoenmaker blijft bij zijn leest
Zorgvuldig heeft Subaru jarenlang een imago opgebouwd. Dat is gebaseerd op techniek met vierwielaandrijving, een laag zwaartepunt en veel aandacht voor veiligheid. Echter, met de komst van elektrische auto's zijn al die zaken gemeengoed geworden. Bovendien schrijft de Europese Unie voor dat alle auto's heel veilig moeten zijn. Hoe weet de nieuwe "Crosstrek" zich dan toch nog te onderscheiden?
De Subaru Crosstrek is een echte crossover die thuis is op de openbare weg en in het terrein. Vanwege conventionele techniek duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto.
Plus
- thuis op de openbare weg en in het terrein
- vlot en levendig
- veel aandacht voor details
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
- hoog verbruik
Conclusie
Hoe weet Subaru zich te onderscheiden nu Subaru's kenmerkende vierwielaandrijving in combinatie met een laag zwaartepunt en een hoge mate van veiligheid door elektrische auto's tot gemeengoed zijn gemaakt? Door dat feit geheel te negeren! Met de Crosstrek houdt Subaru vast aan de concepten en de techniek die het door de jaren heen heeft verfijnd.
Of dat goed of slecht nieuws is, is puur persoonlijk. Wie zich prettig voelt bij de nieuwste techniek ziet de Crosstrek als een complexe oplossing voor problemen die inmiddels eenvoudiger, milieuvriendelijker en voordeliger kunnen worden opgelost. Echter, wie zich niet prettig voelt bij computers op wielen dankt Subaru op de blote knieën voor het doorontwikkelen en perfectioneren van conventionele techniek. Zij voelen zich heerlijk bij een vertrouwde verbrandingsmotor, mechanisch geregelde vierwielaandrijving en alleen de hoogst noodzakelijke elektronische assistentie. En juist daar is Subaru heel erg goed in. Kortom: deze schoenmaker blijft bij zijn leest.