Bouwjaar | 30-09-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 42.171 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
€ 35.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 42.171 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MK Autotechniek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Noord 17 |
Postcode | 6001 DA |
Plaats | Weert |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)495 - 785623 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mkautotechniek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr 2018 - mei 2020
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 54 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 443 x 187 x 163 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.555 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.160 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 175 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Internet meeneemprijs €35.450.-
Prijs op basis van inruil €36.450.-
= Bedrijfsinformatie =
MK Autotechniek stelt het op prijs dat u geïnteresseerd bent in onze producten of diensten en een bezoek brengt aan één van onze websites. Hoewel de informatie op deze website permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie op deze website te allen tijde voorbehouden. Het is onmogelijk om transmissiefouten volledig uit te sluiten. Aan de inhoud van deze website kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC40 | Natuurlijke doorstroming
De Volvo XC40 is een groot succes. Dat dankt het model mede aan de elektrisch aangedreven versie. Die is sterker, stiller, comfortabeler en veel voordeliger per kilometer dan de varianten met verbrandingsmotor. Echter, tot nu toe was de "XC40 Recharge" met zijn overweldigende vermogen en vierwielaandrijving een stuk duurder dan de conventionele uitvoeringen. Daar komt nu verandering in met een versie met een realistisch vermogen en tweewielaandrijving. Zal deze "Single Engine" (P6) het succes van de XC40 verder versterken?
De Volvo XC40 ReCharge P6 is een compacte SUV met elektrische aandrijving. De P6 kost hetzelfde als een vergelijkbare SUV met verbrandingsmotor, maar rijdt beter en is voordeliger per kilometer.
Plus
- nette prijs
- groot bereik / snel opladen
- comfortabel
Min
- lichte fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Android Mobile geeft zorgen over privacy en toekomst
- voorwielen kunnen motorvermogen nauwelijks verwerken
Conclusie
De Volvo XC40 is een waar verkoopsucces. Dat is onder andere te danken aan de typisch Scandinavische, ingetogen vormgeving, de ruimte en natuurlijk de bovengemiddelde aandacht voor veiligheid.
Het succes is ook te danken aan de (deels) elektrisch aangedreven versies. Echter, tot nu toe waren dat (plugin) hybrides en een supersnelle "dual engine". De "XC40 Recharge P6 Single Engine" vormt daarop een welkome aanvulling met een bescheiden vermogen en daarom ook een bescheiden prijs. De "Volvo XC40 P6" kost hetzelfde als een soortgelijke SUV met verbrandingsmotor, maar is stiller, sneller, schoner en voordeliger.
Op de vraag "zal de Single Engine het succes van de XC40 verder versterken?" is het antwoord echter "nee". Wat deze versie vooral zal doen is het succes verlengen. De vraag naar auto's met verbrandingsmotor loopt sterk terug en deze betaalbare P6 maakt doorstroming naar de elektrische XC40 eenvoudig.