Bouwjaar | 28-09-2020 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 29.580 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 288 kW (392 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-09-2020 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 29.580 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 288 kW (392 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MK Autotechniek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Noord 17 |
Postcode | 6001 DA |
Plaats | Weert |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)495 - 785623 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mkautotechniek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2020 - dec 2021
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 288 kW (392 PK)
Vermogen elektromotor(en): 65 kW (88 PK)
Vermogen brandstofmotor: 288 kW (392 PK)
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 5,1 s
Topsnelheid: 180 km/u
Ledig gewicht: 1.994 kg
Wielbasis: 294 cm
Interieur
Interieurkleur: Nappa Leder Zwart (Geperforeerd)
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,9 l/100km (1 op 52,6)
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
MK Autotechniek stelt het op prijs dat u geïnteresseerd bent in onze producten of diensten en een bezoek brengt aan één van onze websites. Hoewel de informatie op deze website permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie op deze website te allen tijde voorbehouden. Het is onmogelijk om transmissiefouten volledig uit te sluiten. Aan de inhoud van deze website kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo S90 | Pracht zonder praal
Wie een Volvo rijdt, rijdt iets bijzonders. Niet alleen vanwege de specifiek Zweedse stijl, maar ook omdat een Volvo meer biedt dan zomaar een auto. Tegelijkertijd is Volvo geen uitgesproken "premium" merk. Met de S90 moet daar verandering in komen: met de S90 gaat Volvo de concurrentie aan met Duitse en Japanse topmerken. Weet de S90 in die opzet te slagen?
Met de S90 wil Volvo zich definitief vestigen als luxemerk. Een proefrit leert dat dat gelukt is. De S90 rijdt even goed als de concurrentie, maar heeft een veel beschaafdere verpakking.
Plus
- vernieuwende (veiligheids)techniek
- geslaagde vormgeving
- superieur en toch heel bescheiden
Min
- weinig gevoel in rempedaal
- fors verbruik
- matige hoofdruimte i.c.m. panoramadak
Conclusie
Met de S90 wil Volvo zich definitief vestigen als luxemerk. Een proefrit met de S90 T6 leert dat Volvo in die opzet is geslaagd. De S90 rijdt even goed, biedt even veel luxe, is even vernieuwend en geeft een even bevoorrecht gevoel als topmodellen van gevestigde premium merken.
Tegelijkertijd is de S90 anders dan andere luxe auto's. De S90 biedt weliswaar dezelfde kwaliteiten, maar verpakt deze in een veel beschaafdere jas. Waar andere merken hun techniek of vermogen graag etaleren, is de S90 juist ingetogen en bescheiden. Pracht zonder praal dus.