Volkswagen T-Cross 1.0 TSI R-Line Automaat RIJKLAARPRIJS BOVAG

€ 25.745,- incl. BTW

Bouwjaar 28-04-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 61.249 km
Deuren 5
Kenteken Z-093-LH Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Volkswagen T-Cross 1.0 TSI R-Line Automaat RIJKLAARPRIJS BOVAG


€ 25.745,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-04-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 61.249 km
Deuren 5
Kenteken Z-093-LH Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Lennaerts, vestiging Venlo
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rudolf Dieselweg 22
Postcode 5928 RA
Plaats Venlo
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)77 - 3870782 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 189 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 411 x 176 x 158 cm
Wielbasis: 255 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.190 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 640 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Garantie: Vakgarant (12 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BOVAG: Inclusief 12 maanden BOVAG garantie, onderhoudsbeurt, nieuwe APK en mobiliteitshulp
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Vakgarant (12 maanden)

De geadverteerde prijs is de prijs geheel rijklaar, inclusief onderhoudsbeurt, 12 maanden BOVAG garantie en nieuwe APK keuring. Daarnaast altijd voorzien van 12 maanden mobiliteitshulp middels de Vakgarage Pechhulp.
*** Bij auto's boven EUR 4.500,- is reeds standaard 12 maanden BOVAG garantie inbegrepen. ***

= Bedrijfsinformatie =

Autobedrijf Lennaerts, een autobegrip in het zuiden van Nederland. Een onderneming met vestigingen in Venlo en Roermond waar u terecht kunt voor al uw mobiliteitswensen. Voor de aanschaf, financiering, leasing of verzekering van alle merken nieuwe, of gebruikte auto's en bedrijfswagens. Onder het label van "Vakgarage" kunt u bij ons terecht voor professioneel onderhoud, reparatie, APK, snelservice en schadeherstel van alle merken auto's.

Wij heten u van harte welkom in onze bedrijven, graag tot ziens.
Ondanks dat wij de advertenties met de grootst mogelijke zorg maken zijn druk en zet fouten onder voorbehoud.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven

De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?

Autotest | Volkswagen T-Cross Heel gewoon gebleven

Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.

Plus

  • alles gewoon en vertrouwd
  • stoelen voor Europees postuur
  • prima rijeigenschappen

Min

  • duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto

Conclusie

Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.

De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.

Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.

Deel deze advertentie