Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life apple carplay l Lane-Front Assist l ACC Cruise l Airco ECC l LED 1e eigenaar l staat
€ 16.790,-
Bouwjaar | 15-05-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.452 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life apple carplay l Lane-Front Assist l ACC Cruise l Airco ECC l LED 1e eigenaar l staat
€ 16.790,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-05-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.452 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Beer van Susteren |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | pannenweg 111 |
Postcode | 6031 RK |
Plaats | Nederweert |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 29103891 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autogroothandelvansusteren.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,6 s
Topsnelheid: 180 km/u
Ledig gewicht: 1.155 kg
Wielbasis: 255 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Aflever pakket Brons (inbegrepen): -Controle vloeistoffen -Controle Bandenspanning -Geldige APK- keuring -Gepoetst interieur& exterieur -Tenaamstelling van uw nieuwe auto -Vrijwaring bij inruil van uw huidige auto *Standaard inbegrepen!
- aflever pakket onderhoudsbeurt groot (€ 250 meerprijs): Vervangen van luchtfilter, Vervangen van brandstoffilter, Vervangen van motorolie en olie filter, Vervangen van bougies, Inspectie van het remsysteem, Bijvullen van diverse vloeistoffen Inspectie motor/brandstoftank/versnellingsbak Reinigen van het remsysteem, Reinigen van het interieurfilter, Controle op slijtage gevoelige onderdelen, Controle op 78 essentiële punten checklist. Mogelijk combineren met elk afleverpakket garantie!
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Aflever pakket Brons"): BOVAG garantie
- Aflever pakket zilver (€ 450 meerprijs): -Controle vloeistoffen -Controle Bandenspanning -Minimaal 6 maanden geldige APK- keuring -Gepoetst interieur& exterieur -Onderhoudsbeurt inclusief 40 punten check -6 maanden garantie FULL Landelijke dekking service -Tenaamstelling van uw nieuwe auto -Vrijwaring bij inruil van uw huidige auto *Aflever pakket Zilver €450,00;
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Aflever pakket Brons"): Car garantie; Huisgarantie
- Glascoating (€ 500 meerprijs): Het aanbrengen van een keramische coating, ook wel glascoating of nano coating genoemd verzekerd je van het minste onderhoud en de beste bescherming. Het harde pantser dat niet alleen de lak van je auto beschermd tegen krassen en slijtage maar ook insecten, verkeersvuil, uv-straling. Ook heeft de lak meer kleurdiepte, meer glans, is wassen een eitje, want al het vuil glijdt er moeiteloos af. *Glascoating inclusief garantie €500-,
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Aflever pakket Brons"): BOVAG garantie
- Aflever pakket Goud (€ 850 meerprijs): -Controle vloeistoffen -Controle Bandenspanning -nieuwe APK- keuring -Gepoetst interieur& exterieur -Onderhoudsbeurt inclusief 40 punten check -12 maanden garantie FULL Landelijke dekking service -Tenaamstelling van uw nieuwe auto -Vrijwaring bij inruil van uw huidige auto *Aflever pakket goud €850-, 'Meest gekozen beste keuze
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.