Volkswagen Passat 1.4 TSI ACT Comfortline StoelverwarmingTrekhaak
€ 18.500,- incl. BTW
Bouwjaar | 22-08-2018 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 90.000 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-08-2018 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 90.000 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Eurodecars Automobielhandel b.v. |
Contactpersoon | Mark Severens |
Adres | Tunnelweg 108 |
Postcode | 6468 EK |
Plaats | Kerkrade |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 45388499 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eurodecars.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul 2014 - okt 2018
Referentienummer: VW 3241
Productienummer: VW 3241
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 66 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.287 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg
Wielbasis: 279 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Onderhouden volgens voorschriften: ja
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Beschikbare afleverpakketten:
- Autotrust | Instap Garantie (€ 195): Wat is een Autotrust Instap Garantie? De Instap Garantie is afsluitbaar tot 12 jaar en 200.000 kilometer. Deze garantie dekt de belangrijkste onderdelen van de aandrijving van je auto. Hieronder vallen de mechanische delen van de motor, de aandrijving en de transmissie. Ga naar de garantiepagina op onze website voor meer informatie. *Let op: de genoemde prijs is een indicatieve vanafprijs voor een looptijd van 6 maanden.
Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie
- Autotrust | Uitgebreid Garantie (€ 295): Wat is een Autotrust Uitgebreid Garantie? De Uitgebreid Garantie is afsluitbaar tot 8 jaar en 150.000 kilometer. Deze garantie biedt de meest uitgebreide dekking. Nagenoeg alle mechanische en elektronische onderdelen van de auto vallen onder de garantie. Ga naar de garantiepagina op onze website voor meer informatie. *Let op: de genoemde prijs is een indicatieve vanafprijs voor een looptijd van 6 maanden.
Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie
U merkt het aan de look and feel van deze auto: dit is kwaliteit. De Volkswagen Passat is ontworpen volgens de Duitse opvattingen van kwaliteit en degelijkheid, maar biedt tegelijk een hoge mate van comfort en uitstekende rijkwaliteiten. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Dat is duidelijk te zien aan deze Passat, waarvan de onderhoudshistorie bekend is. De benzinemotor geeft deze auto sportieve prestaties en zorgt voor een laag brandstofverbruik. 's Winters komen de verwarmbare voorstoelen heerlijk van pas. De comfortstoelen van deze Volkswagen Passat staan bekend om zijn goede zithouding. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 16 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak.
De achteruitrijcamera geeft je duidelijk zicht op de ruimte
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.