vorige 152 van 1.199 volgende

Volkswagen Golf VII 1.0 TSI NavigatieCameraCarplayDAB

€ 14.300,- incl. BTW

Bouwjaar 29-01-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 129.000 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen Golf VII 1.0 TSI NavigatieCameraCarplayDAB


€ 14.300,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-01-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 129.000 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Eurodecars Automobielhandel b.v.
Contactpersoon Mark Severens
Adres Tunnelweg 108
Postcode 6468 EK
Plaats Kerkrade
Provincie Limburg
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 45388499 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.eurodecars.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep 2018 - dec 2019
Referentienummer: VW 6714
Productienummer: VW 6714

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 198 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.245 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg
Wielbasis: 264 cm

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 111 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Onderhouden volgens voorschriften: ja
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Beschikbare afleverpakketten:
- Autotrust | Instap Garantie (€ 195): Wat is een Autotrust Instap Garantie? De Instap Garantie is afsluitbaar tot 12 jaar en 200.000 kilometer. Deze garantie dekt de belangrijkste onderdelen van de aandrijving van je auto. Hieronder vallen de mechanische delen van de motor, de aandrijving en de transmissie. Ga naar de garantiepagina op onze website voor meer informatie. *Let op: de genoemde prijs is een indicatieve vanafprijs voor een looptijd van 6 maanden.
Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie
- Autotrust | Uitgebreid Garantie (€ 295): Wat is een Autotrust Uitgebreid Garantie? De Uitgebreid Garantie is afsluitbaar tot 8 jaar en 150.000 kilometer. Deze garantie biedt de meest uitgebreide dekking. Nagenoeg alle mechanische en elektronische onderdelen van de auto vallen onder de garantie. Ga naar de garantiepagina op onze website voor meer informatie. *Let op: de genoemde prijs is een indicatieve vanafprijs voor een looptijd van 6 maanden.
Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie

De Volkswagen Golf VII combineert comfort met een uitstekende wegligging en dynamische rijkwaliteiten. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf VII ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een driecilinder benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Uitstekende zitsteun en een strakke look? Daar zorgen de sportstoelen voor! Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en verstelbare lendensteunen.

Snelheid, omgevingsinfo, navigatie en communicatie... Het digitale dashboard geeft alles realtime weer. Omdat je nou eenmaal geen ogen in je achterhoofd hebt, is het altijd lastig om achteruit te rijden zonder brokken te maken. De achteruitrijcamera lost dat probleem op. Als je de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de af

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie