Volkswagen Golf Variant 2.0 GTD 184pk
n.o.t.k.
Bouwjaar | 24-09-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 126.422 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-09-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 126.422 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Limburg Autos |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bedrijfsweg 22 |
Postcode | 6163 CZ |
Plaats | Geleen |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 33359996 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.limburgautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 229 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4562 x 1799 x 1470 cm
Wielbasis: 2.631 cm
Inhoud laadruimte: 605/1.620 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 740 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg
Interieur
Interieur: darkGray, Leder/alcantara
Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 400 - € 426 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 225/45R17
Telefoon / Whatsapp: 0031633359996
Volkswagen golf 7 2.0 GTD Variant 184 PK uit 2015
Auto is compleet VW Dealer onderhouden
1ste eigenaar afkomstig
Complete historie aanwezig
Auto rijdt en schakelt als nieuw
Auto heeft momenteel Duitse papieren
U kan kiezen uit de 18'' inch velgen wat erop staan nu. Of de originele GTD 18'' inch velgen..
Mocht u de auto op Nederlandse kentekens willen, dan is dat mogelijk.
We regelen dat voor u gratis en voor niets.!
U krijgt dan GRATIS Nederlandse kentekens. Auto wordt GRATIS ingevoerd, dus GEEN bpm.
U wordt eerste eigenaar, en U krijgt een GRATIS nieuwe APK!
We kunnen de auto ook klaar maken voor export naar België of Europa.
U krijgt terwijl u wacht meteen de kentekens mee met 2 weken verzekering.
Beperkte inruil mogelijk, tegen handels prijzen.
Sport & Sound
Bi-xenon koplampen adaptief
18'' inch Velgen
Automatisch Remmen bij gevaar
Stoelverwarming
Navigatie touchscreen Grootbeeld
ESP
EBD
Start/stop
Lane assist
Hill hold functie
Vermoeidheids herkenning
Sportonderstel
Achteruitrijcamera
Parkeersensoren voor achter zij
Borden herkenning
Flippers
adaptief cruise control
Automatisch inparkeren
Modus knop. kiezen uit rijmodus
Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening 2X Klapsleutel
Dimlichten automatisch
Elektronische remkrachtverdeling
Elektronisch Sper Differentieel
Extra getint glas
LED achterlichten
En nog veel meer opties!!!
WIJ WERKEN UITSLUITEND ALLEEN OP AFSPRAAK!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.