Volkswagen Golf 1.5 TSI 150PK Highline Business R-LINE | PANODAK | FULL LED | BTW AUTO | DIGITAL DASH | ACC | DAB+ | 1e EIGENAAR |
€ 20.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 23-04-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 111.913 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SK-224-F Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Golf 1.5 TSI 150PK Highline Business R-LINE | PANODAK | FULL LED | BTW AUTO | DIGITAL DASH | ACC | DAB+ | 1e EIGENAAR |
€ 20.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 23-04-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 111.913 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SK-224-F Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Nelissen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Haefland 38 |
Postcode | 6441 PA |
Plaats | Brunssum |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)45 - 5257786 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autonelissen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 216 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.216 kg
Laadvermogen: 594 kg
GVW: 1.810 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard Afleverpakket (zonder meerprijs): Dit pakket wordt door ons standaard geleverd bij de aankoop van de auto.
Dit afleverpakket bevat: Aflevercheck incl. vloeistoffen controle, Auto wordt schoon afgeleverd, Nieuwe APK indien nodig
- Full Service pakket (€ 495): Dit pakket bevat alles van het standaard afleverpakket aangevuld met:
Dit afleverpakket bevat: 6 maanden Garantie, Afleverbeurt, Auto uitgebreid gepoetst, Gratis Tenaamstelling
Zeer strakke Volkswagen Golf 1.5 TSI 150PK Highline Business R-LINE van de 1e Eigenaar!
Het betreft hier een origineel Nederlandse Volkswagen Golf R-LINE met aantoonbare kilometerstand middels het logisch NAP Tellerrapport. Compleet met 2 sleutels en alle bijbehorende boekjes.
Deze luxe Golf R-Line ziet er zowel van de binnen als van de buitenkant uitstekend uit!
LET OP:
Dit betreft een BTW-auto waarbij de prijzen incl. BTW zijn. Koopt u de auto zakelijk dan is deze 21% BTW aftrekbaar! Zeer interessant als ondernemer of bijvoorbeeld ZZP'er!
Uitgerust met vele extra`s, als:
Panoramadak, Digital dashboard, Full LED Koplampen, R-Line Leder Sportstuur, R-Line interieur, Apple CarPlay/Android Auto, Adaptive Cruise Control, Clima-Airco, Licht- en Regensensor, Multifunctioneel stuur, VW Multimedia+DAB+SD+Bluetooth+USB+AUX, Navigatie, Parkeersensoren (V+A), Elektrische ramen (V+A) + spiegels, LM velgen 18 inch etc.
Kortom een complete en sportieve Golf voor jarenlang rijplezier!
De genoemde prijs van € 20.950,- betreft een meeneemprijs, incl. Aflevercheck.
Voor de Full Service prijs van € 21.445- wordt deze auto geleverd incl. 6 maanden Garantie, Afleveringsbeurt en uitgebreide Poetsbeurt van binnen en buiten.
Wilt u de auto liever (deels)maandelijks betalen bij aanschaf? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden!
Als u nieuwsgierig bent naar deze mooie en zo goed als nieuwe Golf R-LINE, neem dan snel contact met ons op via 045-5257786 of 06-54241799 dan plannen we uw proefrit in.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.