Volkswagen Golf 2.0 TSI DSG 245 PK GTI | 245 PK | Automaat | Elektrisch bedienbaar Panoramadak | LM velgen 19 Estoril |

€ 41.840,- incl. BTW

Bouwjaar 14-02-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 33.520 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI DSG 245 PK GTI | 245 PK | Automaat | Elektrisch bedienbaar Panoramadak | LM velgen 19 Estoril |


€ 41.840,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 14-02-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 33.520 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wealer Venlo
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Celsiusweg 5
Postcode 5928 PR
Plaats Venlo
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)88 - 5677000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wealer.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2020
Referentienummer: 144670
Productienummer: 144670

Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 1.351 kg
Wielbasis: 262 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)

Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 10-01-2026
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket Gebruikt
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); 5.000 km onderhoudsvrij., Geldige APK, RDW-Leges, Wettelijke Garantie

Wealer is het aanspreekpunt voor al uw autozaken. Wij zijn officieel dealer in de regio Limburg voor de merken Volkswagen, Audi, ¦koda, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. Wealer bestaat uit dealer- en servicevestigingen. Met 7 vestigingen in Heerlen, Sittard, Roermond, Maastricht, Venlo, Venray én Panningen is er altijd een vestiging bij u in de buurt waar u terecht kunt.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie