Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Highline 140 pk Trekhaak afn. Cruise control Stoelverwarming Parkeer sensors V+A Half leder inter.
€ 14.400,-
Bouwjaar | 23-05-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 140.757 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-764-VD Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Highline 140 pk Trekhaak afn. Cruise control Stoelverwarming Parkeer sensors V+A Half leder inter.
€ 14.400,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-05-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 140.757 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-764-VD Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | B&S Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tramstraat 30 |
Postcode | 6088 EB |
Plaats | Roggel |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)475 - 440976 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 82202442 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.brouwers-smits.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 213 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.268 kg
Laadvermogen: 632 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard inbegrepen (zonder meerprijs): Meeneemprijs
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, Overschrijving, Reinigen auto binnen & buiten, Vrijwaring inruilauto
- Afleverpakket "B&S" Compleet (€ 895): Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie; 6 maanden Garantie, Afleverbeurt, Airco Service, Nieuwe APK, Nieuwe distributieriem indien nodig, Overschrijving en vrijwaring inruilauto, Reiniging voertuig
- Afleverpakket "B&S" Compleet BOVAG (€ 1.295): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Airco Service, Nieuwe APK, Nieuwe distributieriem indien nodig, Overschrijving en vrijwaring inruilauto, Showroom finish
Zeer mooie uitgevoerde Golf variant. Voorzien van leuke opties zoals afneembare trekhaak , Parkeer sensors voor en achter, stoelzitverwarming, cruise control en ga zo maar door . Verder staat deze stijlvolle Golf op mooie 17Inch Lm-velgen met goede banden. interieur is erg mooi en stijlvol afgestemd op het exterieur. Auto is ook keurig onderhouden. Heeft bij 133612 op 23-05-2023 zijn laatste onderhoud gehad. Verder rijdt remt en schakelt de auto zoals het hoort .Kom gerust bij ons langs voor een proefrit. Onze meeneemprijs is inclusief geldende Apk en kosten tenaamstelling.
- Voor €895,- krijgt U ons "B&S" Compleet pakket erbij inclusief 6 maanden "B&S Garantie" en onderhoud
- Voor €1295,- krijgt U ons "B&S" Compleet BOVAG pakket erbij inclusief 12 maanden Bovag garantie en onderhoud
- Neem contact met ons via het nummer 0475 44 09 76 of kom lang op de tramstraat 30 in Roggel!
- KIJK VOOR ALLE FOTO'S OP ONZE WEBSITE WWW.BROUWERS-SMITS.NL
- Inruil en financiering is mogelijk.
Goed om te weten dat u de financiële zaken ook via B&S Auto's kunt regelen.
Omdat geen klant hetzelfde is kunnen wij in samenwerking met BD Lease maatwerk aanbieden. Zij nemen, indien u wenst, contact met u op om de diverse lease- en financieringsmogelijkheden te bespreken. Hierdoor houdt u het voor ons p
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.