Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI High Executive Line
€ 5.500,-
Bouwjaar | 02-05-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.312 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 88-TZK-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-05-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.312 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 88-TZK-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Litjens Trading |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | John F. Kennedylaan 244 |
Postcode | 5981 WX |
Plaats | Panningen |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18757471 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.litjenstrading.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 453 x 178 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.890 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Volkswagen Golf Variant 1.2TSI High Executive-Line van bouwjaar 2012 en met 178312 kilometer op de teller, origineel Nederlandse auto en altijd goed onderhouden alle boekjes aanwezig, voorzien van airco, climate-control, multifunctioneel-stuurwiel, multimedia-systeem, navigatie-systeem, cruise-control, trekhaak, elektrische ramen en spiegels, etc.
LET OP: zie laatste foto beschadiging aan de dorpel en achterdeur rechterzijde !
Heeft u interesse in deze Golf Variant neem dan contact met ons op of kom langs op ons bedrijf u bent van harte welkom voor een bezichtiging en een proefrit.
--Litjens Trading--
TEL: 06-18757471
E-Mail: info@litjenstrading.nl
Adres: John F Kennedylaan 244 - 5981WX Panningen
Website: www.litjenstrading.nl
Meeneemprijs €5500,-
= Bedrijfsinformatie =
Als u een auto koopt bij Litjens Trading, dan heeft u keuze uit diverse afleverpakketten:
-BRONS-
- Nieuwe APK
- Vloeistof controle €225,-
- Exterieur reinigen
-ZILVER-
- Nieuwe APK
- Kleine onderhoud beurt €495,-
- exterieur reinigen
- 1 maand garantie
-GOUD-
- Nieuwe APK
- Kleine onderhoud beurt €695,-
- Exterieur + interieur reinigen
- 3 maanden garantie
-PLATINUM-
- Nieuwe APK
- grote onderhoud beurt €895,-
- Exterieur + interieur reinigen + professioneel polijsten
- 3 maanden garantie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.