Volkswagen Golf III Cabrio 1.8
€ 750,-
Bouwjaar | 13-06-1996 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.521 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-06-1996 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.521 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bimex Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edisonweg 17 |
Postcode | 6101 XJ |
Plaats | Echt |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54310101 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Golf III Cabrio 1.8
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf III Cabrio
- Tellerstand: 191521 KM
- Carrosserievorm: Cabrio
- Aantal deuren: 2
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1996
- Transmissie: Handgeschakeld 5 Versnellingen
- Kleur: groen Metallic
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1781 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 55 kW / 75pk
- Ledig gewicht: 1120 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 1
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 2
OPKNAPPER / HOBBYPROJEKT !!!!
Slechte cabrio kap,
Auto staat al geruime tijd stil,
Geen Apk meer,
Absoluut geen nieuwe auto, maar zolang het mooie weer er nog niet is, is er nog tijd genoeg om van deze
auto iets te maken en als het zonnetje er dan is dan is het goedkoop cabrio rijden.
1.8 B,
Elektrische ramen,
Airbags,
LM Velgen,
NAP Logisch,
Stuurbekrachtiging,
NL-Kenteken.
www.bimexautos.nl
Zoekwoorden: Volkswagen VW Golf III Cabrio
WILT U NAAR DEZE AUTO KOMEN KIJKEN ALTIJD EFFE VAN TE VOREN BELLEN OM TELEURSTELLING VAN BEIDE KANTEN TE VOORKOMEN.
+31 (0) 475-484746 of +31 (0) 654310101 (is ook WhatsApp)
Wij spreken Nederlands,
We speak English,
Wir sprechen Deutsch,
Nous ne parlons pas français
Adverteerder kan niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook.
Wij kunnen ook Exportpapieren, Exportkenteken en Groene verzekeringskaart voor 15 dagen klaarmaken, dit geldt alleen voor voertuigen met Nederlands Kenteken.
Ook kunnen we douanedocumenten voor u klaarmaken.
Export Dienstverlening , Export voor derden.
We can make Exportdocuments, Numberplates and 2 weeks insurance for you, but only for cars, trucks, trailers with dutch documents.
Also we can make Customs / Zoll / Douane documents for you.
Bimex Auto's
Edisonweg 17
6101XJ Echt (Nederland)
+31 (0)654310101
+31(0) 475484746 BURO
bimexauto@gmail.com
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.