Volkswagen Golf Cabriolet 1.4TSI DSG 160PK

€ 13.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-06-2012
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 111.235 km
Deuren 2
Kenteken 08-XRB-8 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Volkswagen Golf Cabriolet 1.4TSI DSG 160PK


€ 13.995,-

Algemeen

Bouwjaar 29-06-2012
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 111.235 km
Deuren 2
Kenteken 08-XRB-8 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam vO Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoolstraat 4a
Postcode 6191 TX
Plaats Beek
Provincie Limburg
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 23013064 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 216 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4337 x 1782 x 1423 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.403 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.503 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 148 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Betreed de wereld van luxe en prestaties met de verfijnde Volkswagen Golf 6 Cabrio 1.4 TSI uit 2012. Deze parel van een auto, uitgerust met een krachtige 160pk-motor en een soepel schakelende DSG-automaat, belichaamt elegantie en kracht in perfecte harmonie.

Laat je betoveren door de schitterende Bi-xenon koplampen die de weg voor je verlichten met een helderheid die alleen premium auto's kunnen bieden. Stap binnen in een interieur van ongekende sublimiteit, omhuld door het zachte lederen bekleding en verwarm jezelf met de stoelverwarming, terwijl je geniet van elke rit in pure comfort.
Heerlijk door de bergen touren met de kap naar beneden of een snelle autobaan-rit deze veelzijdige Golf is werkelijk een alleskunner.

Met het geavanceerde navigatiesysteem vind je moeiteloos je weg naar elke bestemming, terwijl de cruisecontrol zorgt voor een ontspannen rijervaring, zelfs tijdens lange reizen.

Deze Golf 6 Cabrio is niet alleen een lust voor het oog, maar ook voor je gemoedsrust. Met een uitstekend onderhoudsverleden en in prachtige staat verkerend, biedt deze auto een niveau van betrouwbaarheid en zorgeloos rijden waar je alleen maar van kunt dromen.

Stap in en laat je meevoeren naar nieuwe hoogten van luxe en prestaties met de Volkswagen Golf 6 Cabrio 1.4 TSI. Ervaar de perfecte combinatie van elegantie, comfort en technologie en maak van elke rit een onvergetelijke reis.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie