Volkswagen Golf Cabriolet 1.4 TSI Highline | Clima | Cruise | Leder | Navi | Xenon | PDC | Metalic | Super mooi |
€ 14.899,-
Bouwjaar | 25-01-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 93.884 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | KD-901-J Verzekeren |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Volkswagen Golf Cabriolet 1.4 TSI Highline | Clima | Cruise | Leder | Navi | Xenon | PDC | Metalic | Super mooi |
€ 14.899,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-01-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 93.884 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | KD-901-J Verzekeren |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Oelers Automotive |
Contactpersoon | R. Oelers |
Adres | Kelvinweg 3 |
Postcode | 6101 WT |
Plaats | Echt |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 10224283 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.oelers-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 216 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 178 x 142 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.403 kg
Laadvermogen: 537 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 148 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basic-service pakket (inbegrepen): Koop jouw nieuwe auto met afleverbeurt en minimaal 12 maanden Basis garantie!
Dit afleverpakket bevat: 12 maanden Basis garantie, Afleverbeurt, Minimaal 6 maanden APK, Professionele poetsbeurt
- Plus-service pakket (€ 495 meerprijs): Koop jouw nieuwe auto met maximale zekerheid! Vers uitgevoerd onderhoud, nieuwe APK keuring en minimaal 12 maanden Plus garantie.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basic-service pakket"): 12 maanden Plus garantie., Nieuwe APK., Onderhoudsbeurt., Professionele poetsbeurt.
- Ultra-service pakket (€ 995 meerprijs): 12 maanden zorgeloos rijden met je nieuwe aanwinst? Wij verzorgen een nieuwe servicebeurt volgens voorschrift van de fabrikant, nieuwe APK keuring, professionele poetsbeurt, 12 maanden BOVAG garantie en minimaal 12 maanden Plus garantiepakket vanaf aankoopdatum met Europese dekking.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basic-service pakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; 12 maanden BOVAG garantie, 12 of 24 maanden Plus garantie via Multipart, Nieuwe APK (minimaal 12 maanden), Professionele poetsbeurt, Servicebeurt volgens fabrieksschema
Ontdek de Ultieme Rijervaring met Onze Volkswagen Golf Cabrio 1.4 TFSI Highline - Slechts 93.884 Kilometer!
Luxe en Stijl komen samen in deze Prachtige Paarse Metallic Schoonheid met Beige Lederen Interieur!
Ben je op zoek naar een auto die je het gevoel van vrijheid en comfort biedt terwijl je onderweg bent? Dan is deze Volkswagen Golf Cabrio 1.4 TFSI Highline uit 2012 precies wat je nodig hebt. Met slechts 93.884 kilometer op de teller is deze auto in uitstekende staat en klaar om je te verbazen.
Kenmerken en Opties:
Xenon Koplampen: Verlicht de weg voor je met helder en krachtig licht, zodat je altijd veilig kunt rijden, zelfs 's nachts.
Climate Control: Geniet van een perfecte temperatuur in de cabine, ongeacht het weer buiten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.