Volkswagen Golf 3.2 R32 DSG NAP

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-05-2006
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 217.000 km
Deuren 5
Kenteken 93-SV-KB Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.189 cc
Vermogen 184 kW (251 pk)

Algemeen

Bouwjaar 11-05-2006
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 217.000 km
Deuren 5
Kenteken 93-SV-KB Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.189 cc
Vermogen 184 kW (251 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vorst Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kranestraat 41
Postcode 5961 GX
Plaats Horst
Provincie Limburg
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 15678270 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vorstautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Bij deze bieden wij de R32 aan! Een icoon in de autowereld! Het gaat om een Nederlandse R met NAP.

Volkswagen Golf 3.2 R32 DSG NAP


- Kenteken: 93-SV-KB
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 08-11-2024
- Tellerstand: 217000 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2006
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 3189 cc
- Aantal cilinders: 6
- Motorcode: BUB
- Vermogen: 184 kW / 251pk
- Ledig gewicht: 1544 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 9.8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 425 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 241 - 264 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Getint glas
- Koplampreiniging
- Lichtmetalen velgen 18"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Signaalkleur rood
- Signaalkleur zwart
- Sportonderstel
- Xenon koplampen

Infotainment

- Audio installatie
- Audioinstallatie met CD-speler
- Radio-CD/MP3 speler

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Traction-control

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor


Aangeboden door Vorst Automotive 
Een Unieke Golf 5 R32 uit 2006 ! 
Deze R32 is origineel Nederlands en levert maar liefst 250 pk .

De zes cilinder speelt een oorverdovende, ongemeen lekkere symfonie, en het gaspedaal is je dirigent. Laat hem in de toeren klimmen, en alle negatieve kanttekeningen die je bij deze auto kunt plaatsen veegt hij ogenblikkelijk van tafel.

De R32 heeft bij ons een grote beurt gehad en een complete nieuwe set remmen en is tevens voorzien van een Milltek uitlaat systeem. 


Interesse in deze geweldige R? Neem gerust contact op. 
 



Financiering en inruil mogelijk. 

Voor een bezichtiging van deze mooie occasion graag vooraf telefonisch contact voor een afspraak, en om teleurstellingen te voorkomen. 

Wij zijn uitsluitend op afspraak geopend! 

Vorst Automotive
Kranestraat 41
5961GX Horst
Wesley: +31615678270
Dennis: +31631239582
info@vorstautomotive.nl
www.vorstautomotive.nl

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie