Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance | Handgeschakeld | Dealer onderhouden | Pano | Leder | Financiering mogelijk
€ 19.900,-
Bouwjaar | 13-04-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.413 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | N-361-JK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance | Handgeschakeld | Dealer onderhouden | Pano | Leder | Financiering mogelijk
€ 19.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-04-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.413 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | N-361-JK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RS Carshop |
Contactpersoon | Raymond Salden |
Adres | Eppekoutsweg 12 |
Postcode | 6143 AT |
Plaats | Guttecoven |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)46 - 4851177 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rscarshop.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2012 - mrt 2017
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,4 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 1.282 kg
Wielbasis: 263 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Energielabel: D
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Prachtige en pure Golf GTI Performance. In tegenstelling tot de ''Normale'' GTI heeft de performance meer vermogen (230PK), Grotere schijven en standaard rode remklauwen. Ook is er fabrieks-af een mechanisch differentieel gemonteerd bij de Performance, dit is beter bestand tegen gebruik op `t uiterste. Dit specifieke exemplaar is in zeer nette staat. Auto is volledig schadevrij en heeft in het verleden nooit schade gehad, geen enkel paneel is ooit overgespoten. Onderhoudshistorie is volledig aanwezig en heeft volgens schema z`n beurten gehad. exterieur is in nagenoeg nieuwstaat op enkele steenslagpitjes na op motorkap. Interieur idem, bestuurdersstoel heeft op wang iets slijtage maar algemene staat is zeer netjes. Prachtig exemplaar zoals volkswagen de GTI in 1974 bedacht heeft. 3 portieren en handgeschakeld.
= Bedrijfsinformatie =
Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn geven wij de voorkeur aan telefonisch contact.
Wij zijn BOVAG lid met een eigen werkplaats sedert 1996. Wij zijn gespecialiseerd in eerlijke jonge schadevrije auto's, met onderhoudshistorie. Onze bouwjaren, kilometerstanden zijn correct en onze prijzen zijn altijd concurrerend, Kom en overtuig u zelf. Het grootste deel van onze auto's worden dan ook aangeboden voor een meeneemprijs of Bovag prijs met 12 maanden Bovag garantie ( dit is dan vermeld ). U bepaalt hoe u de auto geleverd wilt hebben. Uiteraard bent u ook voor onderhoud aan uw auto, bedrijfswagen of camper bij ons welkom. Afleverkosten zijn optioneel en bedragen € 399. Uiteraard is inruil bespreekbaar ! Iedere auto wordt geleverd met nieuwe APK, brandstof en tenaamstelling.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.