Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance Panorama 230pk
n.o.t.k.
Bouwjaar | 24-02-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.712 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-960-XB Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-02-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 66.712 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-960-XB Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | F.M.S. Automobielhandel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lollebeekweg 54B |
Postcode | 5811 AL |
Plaats | Castenray |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21964985 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 246 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.324 kg
Laadvermogen: 556 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 710 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- Huisgarantie (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; Huisgarantie; 3 maanden huisgarantie inbegrepen., Nieuwe APK indien nodig, Tenaamstelling op locatie
- BOVAG Garantie (€ 595 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Huisgarantie"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK indien nodig, Showroomklaar afgeleverd, Tenaamstelling op locatie
Whatsapp: 06 21 96 49 85
Inruil van uw huidige voertuig is mogelijk.
Bij ons kunt u ook pinnen.
Wij zijn ook aangesloten bij CarGarantie hiermee bieden wij onze klanten graag de mogelijkheid om zorgeloos van hun auto te genieten. Deze garantie kunt u voor 6 of 12 maanden afsluiten. Aarzel niet om contact op te nemen en vraag naar de voorwaarden en prijzen.
De advertentie op deze website is met de grootste zorg opgesteld. Toch kan het onverhoopt voorkomen dat een advertentie niet volledig is of een fout bevat. FMS is niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk voor eventuele onjuistheden, onvolledigheden of omissies in de advertentie. Neem voor aanschaf van de auto de advertentie met de verkoper integraal door. Derhalve zijn alle advertenties onder voorbehoud van druk-, type- en spelfouten.
Kom gerust langs voor een bezichtiging bij:
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.