Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI / F.GARANTIE / CARPLAY / PANO / VIRTUAL / ACC / DAB+ / IQ / ''18 / SENSOREN + CAM. / LANE ASSIST
€ 41.700,-
Bouwjaar | 29-03-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 23.101 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-122-SK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI / F.GARANTIE / CARPLAY / PANO / VIRTUAL / ACC / DAB+ / IQ / ''18 / SENSOREN + CAM. / LANE ASSIST
€ 41.700,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-03-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 23.101 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-122-SK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | 't Meuterke |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | John F. Kennedylaan 224 |
Postcode | 5981 WX |
Plaats | Panningen |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53116822 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automeuterke.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.358 kg
Laadvermogen: 592 kg
GVW: 1.950 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 720 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
U bent van harte welkom voor een bezichtiging, proefrit en kop koffie.
*- FOTO'S
Bekijk de volledige fotoreportage op onze website: www.automeuterke.nl
*- AFLEVERING
Wij werken met rijklaarprijzen en hanteren geen verplichte afleverkosten!
Al onze auto's uit eigen bedrijfsvoorraad worden deskundig gecontroleerd. Alle externe keuringen zijn toegestaan.
Standaard inbegrepen bij auto's uit onze eigen bedrijfsvoorraad: (U BETAALT €. 0 ,-)
- Garantie van 't huis (aanvullende ook mogelijk)
- Algehele veiligheidscontrole (remmen, banden, vloeistoffen, verlichting etc.)
- Onderhoud conform schema en historie
- Geldige APK-keuring
- Kosten tenaamstelling en vrijwaren
- RDW-voertuigrapport (Nationale Auto Pas)
- Kleine poetsbeurt interieur
- Kleine poetsbeurt exterieur
- Geen lege tank!
Indien het huidige (standaard) afleverpakket op de desbetreffende auto niet voldoende voor u is kunt u eventueel kiezen voor optionele extra aflevermogelijkheden. Wenst u er hiervan één of meerdere, vermeldt dit dan bij uw interesse. Wij zullen u vervolgens van een zo scherp mogelijke prijsopgave voorzien. Meer informatie is te vinden op onze website onder het kopje ''garantie- en afleverpakketten''.
*- INRUIL
Een voertuig inruilen is altijd bespreekbaar. U kunt ons foto's met alle informatie toesturen via WhatsApp (+31 6 53 11 68 22) of per emailbericht naar info@automeuterke.nl
*- GARANTIE
Ook een aanvullende garantie behoort tot de mogelijkheden. Via AutoTrust bieden wij verschillende garanties aan in de vorm van een reparatiekostenverzekering. Bezoek onze website voor meer informatie en de exacte voorwaarden. Te vinden onder het kopje ''garantie- en afleverpakketten''. Vraag gerust naar de prijzen!
*- OVERSCHRIJVEN
Wij zijn een RDW erkend bedrijf, wij kunnen uw aangekochte auto direct op naam zetten en uw eventuele inruilauto meteen vrijwaren.
Bij een aangekocht voertuig uit onze consignatie-voorraad gaat de overschrijving via het postkantoor óf online via DigiD.
*- OPENINGSTIJDEN EN SERVICE
Voor vragen of het maken van een afspraak neem gerust contact met ons op.
Om u altijd de volledige aandacht te kunnen geven werken wij uitsluitend op afspraak. Bel, mail of app ons dus even v
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.