Volkswagen Golf 2.0 TSI 4Motion R
€ 35.950,-
Bouwjaar | 14-01-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 69.324 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-549-LZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-01-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 69.324 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-549-LZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | SWP Autoservice BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mercuriusweg 6 |
Postcode | 5971 LX |
Plaats | Grubbenvorst |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 56772312 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.swpautoservice.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2020
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Lengte: 426 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.415 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.020 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 162 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis
Dit afleverpakket bevat: Complete poetsbeurt, Minimaal 3 maanden apk, Voertuigcheck
Wij streven er naar om zo transparant mogelijk te zijn, zodat u zorgeloos uw nieuwe auto kan kopen!
Inruil tegen handelsprijs is mogelijk. Tenaamstelling van uw nieuwe voertuig en de vrijwaring van uw oude auto zijn altijd inbegrepen in de voertuigprijs!
Altijd bereikbaar! Echter bezichtigingen wel alleen op afspraak. Afspraken in de avonden of weekenden ook mogelijk!
Wilt u een extra service bij de aankoop van uw auto? Kies dan een van onze afleverpaketten!
- Comfort, 395 incl btw (extra's boven op basis)
6 maanden autogarantie.nl garantie
Minimaal 6 maanden apk
- Premium, 695 incl btw (extra's boven op comfort)
12 maanden autogarantie.nl garantie
Afleverbeurt conform fabrieksnormen
Nieuwe apk
Financiering is ook mogelijk via ons!
swpautoservice.nl
+31657772312
info@swpautoservice.nl
Disclaimer: Alle moeite is genomen om de informatie op onze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Er kunnen dan ook geen rechten aan deze advertentie worden ontleend. Vertrouwt u daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.