Volkswagen Golf 2.0 TSI 4Motion R DSG Pano Dynaudio DCC

n.o.t.k.

Bouwjaar 01-11-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 66.712 km
Deuren 5
Kenteken Z-185-RK Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 228 kW (311 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI 4Motion R DSG Pano Dynaudio DCC


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 01-11-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 66.712 km
Deuren 5
Kenteken Z-185-RK Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 228 kW (311 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vorst Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Expeditiestraat 1
Postcode 5961 PX
Plaats Horst
Provincie Limburg
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 15678270 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vorstautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 7.5 R voorzien van de juiste opties! Denk aan o.a.: DCC, ACC, Dynaudio, Panorama-dak, Stoelverwarming.

Volkswagen Golf 2.0 TSI 4Motion R DSG Pano Dynaudio DCC


- Kenteken: Z-185-RK
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 31-12-2024
- Tellerstand: 66712 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2017
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 228 kW / 311pk
- Ledig gewicht: 1427 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden


Pakket: Executive pakket

- Apple Carplay/Android Auto
- DAB
- Navigatiesysteem full map
- Radio CD speler
- Smartphone integratie
- WiFi voorbereiding

Pakket: Luxe leer pakket

- Luxe lederen bekleding
- Voorstoelen verwarmd

Pakket: Keyless pakket

- Keyless entry
- Keyless start

Pakket: Navigatie pakket

- DVD speler
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Spraakbediening

Pakket: Winter pakket

- Koplampreiniging
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Voorstoelen verwarmd

Pakket: Veiligheids pakket

- Achteruitrij assistent
- Dodehoek detectie
- Grootlichtassistent
- Rijstrooksensor met correctie
- Verkeersbord detectie

Comfort

- Boordcomputer
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Adaptief demping systeem
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Glazen schuifdak
- Keyless entry
- Koplampen adaptief
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 19"
- Panoramadak
- Park Distance Control
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Parkeersensor voor en achter
- Side-skirts
- Sperdifferentieel
- Sportonderstel

Infotainment

- Apple / Android Carplay
- Audio installatie premium
- DAB
- Discover Pro
- Dynaudio
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank met armsteun en skiluik
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Carbonafwerking interieur
- Cruise control adaptief
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen bekleding en verwarmde voorstoelen
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Luxe lederen bekleding
- Microvezel bekleding
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Virtual Cockpit
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start-Stop-Systeem
- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomo

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie