Volkswagen Golf 1.9 TDI VAN Airco, Leder, Cruise, Trekhaak

€ 1.495,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-04-2001
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 344.549 km
Deuren 5
Kenteken 94-VV-KS
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.896 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Volkswagen Golf 1.9 TDI VAN Airco, Leder, Cruise, Trekhaak


€ 1.495,-

Algemeen

Bouwjaar 05-04-2001
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 344.549 km
Deuren 5
Kenteken 94-VV-KS
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.896 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam HO Vissers Ammerlaan
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Graetheideweg 2A
Postcode 6037 NN
Plaats Kelpen Oler
Provincie Limburg
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 20626980 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Ledig gewicht: 1.310 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 106 per kwartaal
Informeer naar de leasemogelijkheden

Nette VW Golf 1.9 TDI VAN Grijs Kenteken met Airco, Cruise Control, Leder, LMV en een Lange APK !

Deze Bestelwagen Verkeert Optisch en Technisch in een Goede Staat !

De Golf VAN heeft Meerdere Opties zoals Hierboven Beschreven !

De Airco wordt Desgewenst Ijskoud !

De Lange APK is Geldig tot Februari 2022 !

De Distributieriem is Vervangen bij 330000 km in April 2020 !

Deze Golf VAN wordt Afgeleverd met alle Instructieboekjes en een Ingevuld Onderhoudsboekje !

Deze Golf Start, Rijdt, Schakelt, Koppelt en Remt zoals het Hoort !

Hij komt van de 2e Eigenaar die hem van 2004 tot 2021, dus 17 jaar lang in bezit heeft gehad !

Kortom, een Nette, Luxe en Prakische Golf Bestelwagen met nog Veel Veilige Kilometers voor de Boeg !

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie