Volkswagen Golf 1.6 Trendline Automaat Airco Uniek NAP

€ 2.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-05-1998
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 80.337 km
Deuren 3
Kenteken TH-XL-02 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.595 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Volkswagen Golf 1.6 Trendline Automaat Airco Uniek NAP


€ 2.999,-

Algemeen

Bouwjaar 01-05-1998
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 80.337 km
Deuren 3
Kenteken TH-XL-02 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.595 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Zelissen Auto
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Milieuparkweg 14
Postcode 6136 KP
Plaats Sittard
Provincie Limburg
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53757977 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autodemontage-zelissen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Hatchback (3-drs)
Modelreeks: mrt 1998 - sep 2000
Modelcode: IV, 1J

Technische informatie
Koppel: 145 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 185 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 174 x 146 cm
Wielbasis: 251 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.113 kg
Laadvermogen: 557 kg
GVW: 1.670 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 202 g/km
Emissieklasse: Euro 2

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik in de stad: 11,4 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie: 3 maanden

Met een auto als deze Volkswagen Golf komt u absoluut goed voor de dag. Deze auto komt uit 1998. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. De sportstoelen geven het interieur een super strakke look. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook warmtewerend glas, in delen neerklapbare achterbank en buitenspiegels in carrosseriekleur.

Met centrale portiervergrendeling, toerenteller en verstelbaar stuur is deze Volkswagen helemaal compleet.

achter scherm deuk deuk/kras complete dealer onderhoudshistorie aanwezig

Dat de kilometerstand in orde is, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. Natuurlijk bent u van harte welkom om deze Volkswagen in ons bedrijf te komen bekijken. Laat u ons weten wanneer u wilt komen?

= Bedrijfsinformatie =

Al onze occasions worden afgeleverd met een nieuwe apk, afleveringsbeurt en 3 maanden garantie
Zolang een voertuig op internet geadverteerd staat is deze beschikbaar.
Graag maken wij tijd voor onze klanten via de telefoon en zullen wij helaas niet reageren op info via de mail.
Wij geven geen info per app mail en of telefoon over "' de laatste prijs"' en of export prijs
Financiering mogelijk via DTC Lease (vraag naar de voorwaarden)
Inruil mogelijk in overleg en tegen eerlijke handelsprijzen.
Informeer altijd voor dat u ons bezoekt of de auto van uw belangstelling nog aanwezig is om teleurstelling te voorkomen. Wij zijn ook op Feestdagen en zondagen en avonds open na telefonische afspraak.

Ondanks de zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van de gegevens, kunnen wij niet verantwoordelijk
en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten in de advertentie.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie