Volkswagen Golf 1.6 TDI CUPE Edition Xenon Led Automaat
€ 9.450,-
Bouwjaar | 19-01-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 284.715 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-ZKN-57 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Semi-automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-01-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 284.715 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-ZKN-57 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Semi-automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Limburg Autos |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bedrijfsweg 22 |
Postcode | 6163 CZ |
Plaats | Geleen |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 33359996 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.limburgautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Semi-automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4357 x 1799 x 1491 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.239 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.339 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 102 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 325 - € 344 per kwartaal
WIJ WERKEN UITSLUITEND ALLEEN OP AFSPRAAK!
Telefoon / Whatsapp: 0031633359996
Zeer rijk uitgeruste Volkswagen golf 7 1.6 TDI uit 2015 Cup Edition.
Complete historie aanwezig. 06-10-2023 nieuwe olie en filters gekregen.
Recent vervangen distributieriem + waterpomp
Auto Start, Rijdt, Schakelt Top!!!!
We kunnen de auto ook klaar maken voor export naar België of Europa.
U krijgt terwijl u wacht meteen de kentekens mee met 2 weken verzekering.
Xenon koplampen
Led Facelift achterlichten
17'' inch Highline Velgen
Koplampsproeiers
Bochtverlichting
Navigatie touchscreen Grootbeeld
ESP
EBD
Start/stop
Hill hold functie
Sportonderstel
Parkeersensoren voor achter zij
Flippers
adaptief cruise control
Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Dimlichten automatisch
Extra getint glas
En nog veel meer opties!!!
WIJ WERKEN UITSLUITEND ALLEEN OP AFSPRAAK!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.