vorige 3 van 3 volgende

Volkswagen Golf 1.6 101pk met LMV en Slechts 155000 km NAP

€ 1.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 08-06-1998
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 154.792 km
Deuren 3
Kenteken TL-ZF-07 Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.595 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Volkswagen Golf 1.6 101pk met LMV en Slechts 155000 km NAP


€ 1.995,-

Algemeen

Bouwjaar 08-06-1998
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 154.792 km
Deuren 3
Kenteken TL-ZF-07 Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.595 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam HO Vissers Ammerlaan
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Graetheideweg 2A
Postcode 6037 NN
Plaats Kelpen Oler
Provincie Limburg
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 20626980 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Hatchback (3-drs)

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 188 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4257 x 1735 x 1457 cm
Wielbasis: 250 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.049 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.149 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 570 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 185 g/km
Emissieklasse: Euro 2

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,6 l/100km (1 op 9,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Informeer naar de leasemogelijkheden

Luxe VW Golf 1.6i 101pk met LM Wielen en Slechts 154792 km NAP !

Deze Golf Verkeert Technisch in een Goede Staat !

Hij heeft Origineel Slechts 154792 km Gelopen !

Deze Lage kilometerstand heeft ook een NAP (Nationale Autopas} Bevestiging !

De Golf heeft Meerdere Opties Zoals Hierboven Beschreven !

Waaronder Stuurbekrachtiging, Airbags, een Radio/CD Speler en Lichtmetalen Velgen !

De Lange APK is Geldig tot Oktober 2024 !

De Instructieboekjes en het Onderhoudsboekje zijn Aanwezig !

Kortom een Leuke Golf met nog Veel Rijplezier !

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie