Volkswagen Golf 1.4 TSI PHEV GTE 8 jaar garantie
€ 23.495,-
Bouwjaar | 25-05-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 36.280 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-05-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 36.280 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van Nieuwenhoven B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Eind 12B |
Postcode | 6034 SN |
Plaats | Nederweert-Eind |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)495 - 631462 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autonieuwenhoven.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2020
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 40 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 18
Vooras: Bandenprofiel links: 5 mm; Bandenprofiel rechts: 5 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 5 mm; Bandenprofiel rechts: 5 mm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.515 kg
Wielbasis: 263 cm
Accu
Accu: 9 kWh, Conditie: 100%
Accu laden: 3.7 kW
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 36 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,6 l/100km (1 op 62,5)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 11,4 kWh/100km
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Bovag garantie 12 maanden: Bij ons geen internet meeneemprijzen als lokkertje maar een zeer scherpe prijs inclusief afleveringskosten. Wij bieden u de auto aan met de bijbehorende service zoals velen al van ons gewend zijn: Afleverbeurt, APK, Poetsen in-/exterieur, €. 25,- brandstof & 12 maanden garantie en Vakgarage Pechhulp.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Bij ons geen internet meeneemprijzen als lokkertje maar een zeer scherpe prijs inclusief afleveringskosten. Wij bieden u de auto aan met de bijbehorende service zoals velen al van ons gewend zijn: Afleverbeurt, APK, Poetsen in-/exterieur, €. 25,- brandstof & 12 maanden garantie en Vakgarage Pechhulp.
*Tot 8 jaar garantie vanaf datum deel 1 indien er een all-risk verzekering wordt afgesloten en jaarlijks onderhoud wordt uitgevoerd, vraag naar de voorwaarden bij onze verkoopadviseur of kijk op https://www.vakgaragevannieuwenhoven.nl/diensten/vakgarant-autoverzekering.
U bent van harte welkom om onze occasions te komen bezichtigen maar bel wel even van te voren om er zeker van te zijn dat de auto nog beschikbaar is.
Inruil van uw huidige auto is uiteraard mogelijk. Om een goede inruilindicatie te geven deze graag aanbieden met foto's en informatie. Denk hierbij aan kilometerstand, onderhoudshistorie, eventuele schades en/of gebreken en de prijs die u ongeveer voor uw in te ruilen auto verwacht.
Onze advertenties zijn met grote zorg samengesteld, op eventuele fouten of prijswijzigingen kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.