vorige 197 van 1.199 volgende

Volkswagen Golf 1.4 Trendline

€ 1.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 06-12-2004
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 326.310 km
Deuren 3
Kenteken NL-164-S Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Algemeen

Bouwjaar 06-12-2004
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 326.310 km
Deuren 3
Kenteken NL-164-S Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf M.W. Pelzer
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Hulst 17-A
Postcode 5807 EW
Plaats Venray
Provincie Limburg
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 51402557 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 14,7 s
Topsnelheid: 164 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 176 x 149 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.129 kg
Laadvermogen: 611 kg
GVW: 1.740 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 610 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Emissieklasse: Euro 4

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

AUTO BEDRIJF PELZER OOSTRUM
DE HULST 17 A
5807 EW
OOSTRUM/ VENRAY
TEL 0651402557

DEZE VOLKSWAGEN GOLF STAAT TE KOOP BIJ AUTOBEDRIJF PELZER MET APK TOT 03-2025.

DE GOLF VERKEERD IN EEN REDELIJK TOT NETTE STAAT MET WAT PARKEERSCHADE ZIE FOTO.
VERDER RIJD EN SCHAKELT DE VOLKSWAGEN GOLF NAAR BEHOREN.

HEEFT U INTERESSE IN DEZE VOLKSWAGEN GOLF NEEM DAN GERUST CONTACT OP MET DE HEER PELZER VIA TEL: 06-51402557.

VOOR MEER ADVERTENTIES VERWIJZEN WIJ U GRAAG NAAR ONZE WEBSITE WWW.AUTOBEDRIJFPELZER.NL.

OPENINGTIJDEN
MAANDAG TOT VRIJDAG VAN 8.00 TOT 17.00
ZATERDAG 8.30 TOT 13.00
AFSPRAAK OOK MOGELIJK..

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie