Volkswagen Golf 1.4 STYLE / 5 DEURS / NETTE AUTO

€ 7.650,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-05-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 145.096 km
Deuren 5
Kenteken X-915-VP Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 59 kW (80 pk)

Volkswagen Golf 1.4 STYLE / 5 DEURS / NETTE AUTO


€ 7.650,-

Algemeen

Bouwjaar 01-05-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 145.096 km
Deuren 5
Kenteken X-915-VP Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 59 kW (80 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Sleipner Automotive BV
Contactpersoon R. Palmen
Adres Wijngaardsweg 62
Postcode 6412 PJ
Plaats Heerlen
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)45 - 7370146 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.sleipnerautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (achter)
  • airbags gordijn (voor)
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 1.4 met 80 pk in de uitvoering STYLE met o.a. de navolgende opties en accessoires: Automatische airco , cruise control, parkeersensoren voor en achter, stoelverwarming voor, radio/cd speler, el. verstelbare spiegels en verwarmd, mistlampen, lichtmetalen velgen 16" enz.

Bouwjaar 05-2011 en de kilometerstand bedraagt 145.096 km.

Onderhoudsboekje en twee sleutels aanwezig.

Voor een prijs van ?7.650,- zal dit voertuig afgeleverd worden met: een poetsbeurt, geldige APK en tenaamstelling.
Wilt u graag meer zekerheid op een van onze occasions dan bieden wij tegen een meerprijs 12 maanden BOVAG garantie aan.

Onze occasions zijn alleen te bezichtigen op afspraak, dit kan overdag , in de avonduren (indien mogelijk) en op zaterdag.
Een afspraak kunt u maken via e-mail info@sleipnerautomotive.nl of telefonisch via 045-7370149 of b.g.g. via 06-42960201.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie