Volkswagen Golf 1.2 TSI Trendline Airco Navigatie Lichtmetaalvelgen Electrische-Spiegels Model 2014
€ 8.999,-
Bouwjaar | 20-12-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 82.289 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Volkswagen Golf 1.2 TSI Trendline Airco Navigatie Lichtmetaalvelgen Electrische-Spiegels Model 2014
€ 8.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-12-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 82.289 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kooymans Dealer Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rekoutweg 10A |
Postcode | 6229 RB |
Plaats | Maastricht |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)43 - 2057961 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kooymansdealeroccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 179 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.129 kg
Laadvermogen: 591 kg
GVW: 1.720 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Laat u niets wijsmaken, deze Volkswagen Golf biedt alles wat u van een auto verlangt. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf duidelijk te zien is. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Tot de uitrusting behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, adaptieve mistlampen, extra getint glas, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Altijd een deskundige gids aan boord, dankzij het navigatiesysteem. Met de DAB-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. Natuurlijk is er in deze auto airconditioning aanwezig. Met isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer is deze auto helemaal compleet.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Die hill hold control: ja, die had u wel willen hebben bij het afrijden. Want zo stelt een hellingproef echt niks meer voor. De Brake Assist vergroot de veiligheid door bij een noodsituatie extra power te leveren op het remsysteem.
Indien u interesse heeft in deze Volkswagen, zetten we hem graag klaar voor een proefrit. We horen graag van u, mailt of belt u ons meteen?
= Bedrijfsinformatie =
Opmerkingen
VOOR EEN BEZICHTIGING OF EEN PROEFRIT VAN TE VOREN EVEN BELLEN EEN BERICHT OF EEN MAIL TE STUREN OM TELEURSTELLING TE VOORKOMEN !!!
Al onze Internet prijzen zijn / handelsprijzen / meeneem prijzen / bodemprijzen.
Bij elke verkoop hanteren wij € 350,- Aflevering's kosten
DIT IS INCLUSIEF :
o Afgeleverd met onderhoudsbeurt, olie , filters, vloeistoffen etc.
o Tenaamstelling / Vrijwaring
o Auto's altijd met nieuwe APK
o Auto totaal Gereconditioneerd.
o Garantie in overleg
Uw Financial Lease aanvraag binnen 24 uur geregeld! Voor starters en ZZP'ers vaak geen jaarcijfers benodigd, vraag een van onze adviseurs naar de mogelijkheden!
Voor Financi
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.