Volkswagen Golf 1.0 TSI Life

€ 19.640,-

Bouwjaar 12-10-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 50.043 km
Deuren 5
Kenteken N-609-HH Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Algemeen

Bouwjaar 12-10-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 50.043 km
Deuren 5
Kenteken N-609-HH Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Hedin Kia Renault Maastricht
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Armand Maassenstraat 2
Postcode 6226 DE
Plaats Maastricht
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)43 - 3616288 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hedinautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2020

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 202 km/u

Maten
Breedte: 179 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.164 kg
Laadvermogen: 586 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 630 kg)

Interieur
Interieur: Soul, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 121 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- Hedin Certified-servicepakket Budget (inbegrepen):


NAP - Nationale Autopas
Tenaamstelling
Reinigen binnen- en buitenkant
Garantie bij alle vestigingen van Hedin Automotive
Kortingsvouchers Hedin Automotive diensten t.w.v. €80,-
10% korting op autoverhuur
10% korting op banden
25% korting op restylen van kleine schade (uitdeuken zonder spuiten)
Sleutelbatterij vervangen
Zomercheck


Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
- Hedin Certified-servicepakket Premium 1 (€ 695 meerprijs):
NAP - Nationale Autopas
Tenaamstelling
Reinigen binnen- en buitenkant
Servicebeurt volgens fabrieksvoorschriften uitgevoerd
Uitgebreide poetsbeurt
Halve tank brandstof
Garantie bij alle vestigingen van Hedin Automotive
Pechhulp in Nederland
Een jaar SVI-dekking bij afsluiten verzekering van Hedin Automotive
Kortingsvouchers Hedin Automotive diensten t.w.v. €290,-
10% korting op autoverhuur
10% korting op banden
25% korting op restylen van kleine schade (uitdeuken zonder spuiten)
Sleutelbatterij vervangen
Zomercheck
25% korting op ruitenwissers
APK ook voor een ander voertuig
Een seizoen opslag van banden
Gratis uitlijncontrole bij onderhoud
Wintercheck
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Hedin Certified-servicepakket Budget"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
- Hedin Certified-servicepakket Excellent 1 (€ 1.195 meerprijs):
NAP - Nationale Autopas
Tenaamstelling
Reinigen binnen- en buitenkant
Servicebeurt volgens fabrieksvoorschriften uitgevoerd
Uitgebreide poetsbeurt
Volle tank brandstof
Gratis aflevering aan huis
Garantie bij alle vestigingen van Hedin Automotive
Pechhulp in Nederland
Een jaar SVI-dekking bij afsluiten verzekering van Hedin Automotive
Kortingsvouchers Hedin Automotive diensten t.w.v. €290,-
10% korting op autoverhuur
10% korting op banden
25% korting op restylen van kleine schade (uitdeuken zonder spuiten)
Sleutelbatterij vervangen
Zomercheck
25% korting op ruitenwissers
APK ook voor een ander voertuig
Een seizoen opslag van banden
Grat

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie