Toyota RAV4 2.2 D-4D met Airco, Navi en Vele Opties

€ 7.595,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 27-11-2010
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 228.900 km
Deuren 5
Kenteken HP-137-D Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.231 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Toyota RAV4 2.2 D-4D met Airco, Navi en Vele Opties


€ 7.595,-

Algemeen

Bouwjaar 27-11-2010
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 228.900 km
Deuren 5
Kenteken HP-137-D Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.231 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam HO Vissers Ammerlaan
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Graetheideweg 2A
Postcode 6037 NN
Plaats Kelpen Oler
Provincie Limburg
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 20626980 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Ledig gewicht: 1.608 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 475 - € 507 per kwartaal

Nette en Toyota RAV 4 2.2 D-4D met Airco, Leder, Navi en Vele Opties !

Deze SUV Verkeert Optisch en Technisch in een Goede Staat !

Hij komt van de 1e Eigenaar die hem al vanaf 2010 in Bezit had !

Deze RAV heeft Vele Opties zoals Hierboven Beschreven !

De Nieuwe APK is Geldig tot December 2022 !

Kortom, een Nette en Luxe RAV met nog Jarenlang Rijplezier !

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota RAV4 | Meer spanning

Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...

Autotest | Toyota RAV4 Meer spanning

De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.

Plus

  • vlot en relatief zuinig
  • onderscheidende vormgeving
  • prima weggedrag

Min

  • plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u

Conclusie

Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.

Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.

Deel deze advertentie