Toyota Prius 2.0 Plug-in Solar Edition

€ 52.500,- incl. BTW

Bouwjaar 21-11-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 6.000 km
Deuren 5
Kenteken X-909-VJ Verzekeren
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.987 cc
Vermogen 164 kW (223 pk)

Toyota Prius 2.0 Plug-in Solar Edition


€ 52.500,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 21-11-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 6.000 km
Deuren 5
Kenteken X-909-VJ Verzekeren
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.987 cc
Vermogen 164 kW (223 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Oostendorp Auto Venray
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Keizersveld 69
Postcode 5803 AP
Plaats Venray
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)478 - 514141 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.toyota-venray.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2023

Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 72 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 177 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4599 x 1782 x 1430 cm
Wielbasis: 275 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.530 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.995 kg

Accu
Accu: 14 kWh, Conditie: 100%
Accu laden: 3.3 kW

Interieur
Interieur: Donker, Skai
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 16 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,7 l/100km (1 op 142,9)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Fabrieksgarantie: Dit voertuig wordt afgeleverd met de standaard fabrieksgarantie. Vraag onze verkoopadviseurs voor meer informatie.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Dit betreft een rijdende demo, die daardoor niet altijd aanwezig is en een oplopende kilometerstand heeft. Neem vooraf even contact op voor beschikbaarheid en de actuele kilometerstand.

Zoekt u hoge kwaliteit, betaalbaar bezit en uitermate prettige prestaties? Dan komt u uit bij Toyota. 'Let's go places'. Deze auto uit heeft nauwelijks gereden, met een tellerstand van slechts 15 kilometer. Een solide hybride: zowel een elektromotor als een verbrandingsmotor voor maximaal rijplezier en minimale milieubelasting. Dankzij de stoelverwarming, verwarmbare achterbank en het verwarmbare stuur in deze auto, krijgt het begrip rijcomfort een nieuwe betekenis. De bagageruimte is toegankelijk via een comfortverhogende elektrische achterklep. Bij de uitrusting van deze Toyota horen onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, geluidsisolerende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

In één oogopslag heeft u alle benodigde functies onderweg in beeld, dankzij het slim ingedeelde digitale dashboard. Dankzij de 360 graden camera kunt u zowel de voor- als achterzijde van het voertuig in het oog houden, wat bijdraagt aan een veiligere rijervaring. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Naast handmatige bediening kunt u belangrijke functies met uw stem bedienen dankzij de ingebouwde spraakbediening. Dankzij Connected Services heeft u overal en altijd uw dashboard op zak. Alle belangrijke functies zijn te checken via de app. Ook navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, electronic climate control, DAB ontvangst, regensensor en keyless entry zijn aan boord.

Het zal u verbazen hoe

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie