Bouwjaar | 29-09-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.235 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 25-NHN-6 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-09-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.235 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 25-NHN-6 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Lex Roelofs |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Donk 20a |
Postcode | 5995 PM |
Plaats | Kessel |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)77 - 4000240 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-roelofs.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R17
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Aanwezige accu: gekocht
Maten
Afmetingen (LxBxH): 446 x 175 x 149 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.345 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 1.805 kg
Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 92 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Brons (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Controle bandenspanning, Controle vloeistofniveaus, Een geldige APK keuring, Nationale autopas, Vrijwaring bij inruil van uw huidige auto
- Zilver (€ 245 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Brons"): 2 maanden garantie met €250,- eigen risico, Controle bandenspanning, Controle vloeistofniveaus, Een geldige APK keuring, Nationale autopas, Vrijwaring bij inruil van uw huidige auto
- Goud (€ 695 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Brons"): 3 maanden garantie, Afleveringsbeurt, Een geldige APK keuring, Nationale autopas, Totale reiniging van binnen en buiten, Vrijwaring bij inruil van uw huidige auto
- Platina (€ 1.395 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Brons"): 12 maanden garantie, Afleveringsbeurt, Een geldige APK keuring, Nationale autopas, Totale reiniging van binnen en buiten, Vrijwaring bij inruil van uw huidige auto
- Zeer nette Prius
- Origineel Nederlands geleverd
- De laatste grote onderhoudsbeurt is op 29-9-2023 met 163.346 km uitgevoerd
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Autobedrijf Lex Roelofs. Tweedehands auto kopen? Naast deze occasion bieden wij de keuze uit ruim 60 andere gebruikte auto's. Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een 9,2 (496 beoordelingen). Hoewel deze site met de grootst mogelijke zorgvuldigheid wordt onderhouden kunnen gebruikers van deze website geen rechten ontlenen aan of aanspraak maken op de juistheid en volledigheid van de inhoud. Controleer bij aankoop de zaken die u hebben bewogen deze auto te kopen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.