Bouwjaar | 01-05-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 209.216 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 98-NXT-2 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | 57 kW (78 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-05-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 209.216 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 98-NXT-2 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | 57 kW (78 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Meis-Jacqx V.O.F. |
Contactpersoon | Leon Meis |
Adres | Ganzeweide 181 |
Postcode | 6413 GE |
Plaats | Heerlen |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)46 - 4428203 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automeis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Leuke Toyota Prius 1.5VVT-i Hybrid voorzien van climate control, cruise control, multifunctioneel stuur, elektrische ramen voor + achter, centrale vergrendeling met afstandsbediening, mistlampen, lichtmetalen velgen en nog veel meer! Auto ziet er goed uit zowel van binnen als van buiten. Deze auto is voorzien van 2 sleutels en NAP. Auto wordt afgeleverd met afleverinspectie en APK tot en met 12-02-2024 zonder bijkomende kosten.
Deze auto staat op de vestiging Ganzeweide 181 in Heerlen.
Voor meer informatie bel 0464428203 of 0629969092.
Inruil en gunstige financieringsmogelijkheden mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.