Bouwjaar | 12-03-2024 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
€ 52.079,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 12-03-2024 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mengelers Toyota Maastricht B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Molensingel 5 |
Postcode | 6229 PB |
Plaats | Maastricht |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)43 - 3616900 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mengelers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2019
Technische informatie
Koppel: 221 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 180 km/u
Ledig gewicht: 1.570 kg
Wielbasis: 283 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 01-03-2029
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Garantie: 200.000 km
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BOVAG 12 maanden : Wij tellen geen extra afleverkosten, deze auto wordt geheel rijklaar gemaakt en met 12 maanden BOVAG garantie afgeleverd. Indien gewenst kan er gekozen worden voor 12 of 24 maanden Toyota Plus-garantie voor € 599,- extra.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Overige informatie
Garantie: Tot 01 March 2034
Wilt u het utlieme, luxe, rijgenot ervaren en toch zuinig rijden?
Deze volledig nieuwe Camry 2.5 Hybrid met 217pk in de complete Dynamic-uitvoering staat voor u klaar in Maastricht, rijden binnen 2 weken.
Uitgevoerd in de statige kleur Graphite Grey metallic met zwart halflederen bekleding en uitgerust met Adaptieve Cruise Control, Elektrische stoelverstelling en Achteruitrijcamera.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Camry | Welkom terug!
De Toyota Camry is terug van weggeweest. In 2005 zag Toyota geen kans meer voor deze grote sedan in Europa en dus werd de levering gestopt. In de rest van de wereld bleef de Camry succesvol en werd het model ook verder ontwikkeld. Nu, met de komst van de achtste generatie van de Camry, ziet Toyota ook weer kansen in Europa. Terecht?
De Toyota Camry is een grote zakenauto die zich onderscheidt met hybride-aandrijving. Dat zorgt voor meer rust en souplesse bij een lagere aanschaf- en kilometerprijs. Zeer ruim, ook achterin.
Plus
- Uitstekende rijeigenschappen
- vlot, comfortabel en zuinig dankzij hybride-aandrijving
- nette prijs
Min
- Geen Apple Carplay of Android Auto
- minder verfijnd dan de concurrentie
Conclusie
Is het terecht dat Toyota met de achtste generatie van de Camry terugkeert naar Europa? Zeker! De Camry weet zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod met de ruimte, de uitrusting, de rijeigenschappen en niet te vergeten de prijs.
De Camry is een maat groter dan de directe concurrenten en biedt daarom bovengemiddeld veel ruimte achterin. Als het gaat om de uitrusting en gebruikte materialen, dan is de Camry minder verfijnd (lees: meer Amerikaans) dan gebruikelijk in dit segment, maar daar is de prijs dan ook naar. Een modern platform zorgt voor een prima wegligging, waardoor alles makkelijk lijkt en dat geeft een groots en superieur gevoel.
Het sterkste punt van de Camry is de hybride-aandrijving. Hiermee vormt de Camry een alternatief voor wie diesel wil verlaten, maar nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto. De hybride-aandrijving zorgt voor rust, souplesse en een gunstig verbruik. Dat laatste vertaalt zich weer in een lage aanschafprijs (minder co2-belasting) en lage kilometerkosten. Kortom: Camry, welkom terug in Europa!