Toyota C-HR 1.2 Bi-Tone Navi-Camera- 1ste eigenaar-Dealer onderhouden

€ 17.900,-

Bouwjaar 16-01-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 103.259 km
Deuren 5
Kenteken P-024-PH Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Toyota C-HR 1.2 Bi-Tone Navi-Camera- 1ste eigenaar-Dealer onderhouden


€ 17.900,-

Algemeen

Bouwjaar 16-01-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 103.259 km
Deuren 5
Kenteken P-024-PH Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Spronken B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Prins Mauritslaan 97
Postcode 6191 ED
Plaats Beek
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)46 - 4375945 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfspronken.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R17
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 157 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 1.845 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 697 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 135 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 595): Zekerheidspakket: Dit pakket is mogelijk op al onze occasions die voldoen aan de voorwaarden en kost € 595-,
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; 12 maanden BOVAG garantie, Incl. mat-set en veiligheidstas (hesjes, gevarendriehoek, lampenset), Minimaal 11 maanden APK, Minimaal halfvolle tank brandstof, Onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema fabrikant, Volledige poetsbeurt exterieur en reiniging interieur

Het eigentijdse ontwerp en de toonaangevende techniek maken van iedere Japanse auto een kwaliteitsproduct. Dat is ook te merken aan deze Toyota C-HR. De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Op koude en donkere dagen zijn de verwarmbare voorstoelen een uitkomst. Natuurlijk behoren 18 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank ook tot de uitrusting van deze complete auto.

De hoorbare sensatie van het high performance audiosysteem is een ervaring op zich. Bij de uitrusting van dit systeem behoren ondermeer: navigatiesysteem, DAB ontvangst, multifunctioneel sportstuur en achteruitrijcamera. Nooit meer te warm of te koud. De automatische airconditioning zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Toyota zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Ook is de auto voorzien van parkeersensoren voor en achter. De kruisend verkeer detectie anticipeert bij tegemoetkomend verkeer dat uw rijrichting zal kruisen en waarschuwt direct. Eenkennig is deze auto wel. Instappen en starten kan alleen als u de keyless start-token op zak heeft. Natuurlijk behoren lederen versn

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie