Bouwjaar | 04-02-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 113.412 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 39-PJK-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 11.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-02-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 113.412 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 39-PJK-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf T. Quadflieg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Reeweg 112 |
Postcode | 6374 BZ |
Plaats | Landgraaf |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)45 - 5321810 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoquadflieg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2010 - 2012
Modelcode: E150
Technische informatie
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Lengte: 425 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.365 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.805 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 93 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, Geldige APK, RDW-leges
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
Bij aankoop van één van onze auto's garanderen wij u maximale zekerheid.
Al onze auto's boven de €4500,- leveren wij met standaard 1 jaar BOVAG garantie!
Tevens leveren wij uw auto ook met nieuwe APK keuring zonder adviespunten, zodat u er zeker van bent dat uw auto in perfecte conditie wordt afgeleverd.
Mocht tijdens de garantieperiode onverhoopt iets aan uw auto mankeren, dan krijgt u kosteloos een vervangende auto ter beschikking.
Wij beschikken over een eigen werkplaats voor garantie, service en onderhoud.
Al uw reparaties en onderhoud houden wij bij in onze historie, zodat wij ervoor kunnen zorgen dat uw auto in perfecte conditie blijft.
Al onze auto's worden geleverd tegen een all-in prijs. Dus geen bijkomende kosten zoals garantie, rijklaar of afleveringskosten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.