Bouwjaar | 02-07-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.127 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 32-XLV-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-07-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.127 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 32-XLV-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Lennaerts, vestiging Venlo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rudolf Dieselweg 22 |
Postcode | 5928 RA |
Plaats | Venlo |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)77 - 3870782 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 176 x 151 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.355 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.805 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 89 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Garantie: Vakgarant (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BOVAG: Inclusief 12 maanden BOVAG garantie, onderhoudsbeurt, nieuwe APK en mobiliteitshulp
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Vakgarant (12 maanden)
De geadverteerde prijs is de prijs geheel rijklaar, inclusief onderhoudsbeurt, 12 maanden BOVAG garantie en nieuwe APK keuring. Daarnaast altijd voorzien van 12 maanden mobiliteitshulp middels de Vakgarage Pechhulp.
*** Bij auto's boven EUR 4.500,- is reeds standaard 12 maanden BOVAG garantie inbegrepen. ***
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Lennaerts, een autobegrip in het zuiden van Nederland. Een onderneming met vestigingen in Venlo en Roermond waar u terecht kunt voor al uw mobiliteitswensen. Voor de aanschaf, financiering, leasing of verzekering van alle merken nieuwe, of gebruikte auto's en bedrijfswagens. Onder het label van "Vakgarage" kunt u bij ons terecht voor professioneel onderhoud, reparatie, APK, snelservice en schadeherstel van alle merken auto's.
Wij heten u van harte welkom in onze bedrijven, graag tot ziens.
Ondanks dat wij de advertenties met de grootst mogelijke zorg maken zijn druk en zet fouten onder voorbehoud.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.