Tesla Model 3 Standard RWD Plus 60 kWh Autopilot/Panoramadak/Leder

€ 21.950,-

Bouwjaar 29-09-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 129.089 km
Deuren 5
Kenteken J-834-PS Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 175 kW (238 pk)

Tesla Model 3 Standard RWD Plus 60 kWh Autopilot/Panoramadak/Leder


€ 21.950,-

Algemeen

Bouwjaar 29-09-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 129.089 km
Deuren 5
Kenteken J-834-PS Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 175 kW (238 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Schmitz B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Heerstraat-Noord 56
Postcode 6099 AZ
Plaats Beegden
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)475 - 573062 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoschmitz.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Aandrijving
Actieradius: 370 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 235/45 R18

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 185 x 144 cm
Wielbasis: 288 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.584 kg
Laadvermogen: 476 kg
GVW: 2.060 kg

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 55 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 78 km actieradius per uur, compleet vol in 15 uur en 16 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 528 km actieradius per uur, compleet vol in 2 uur en 30 minuten

Interieur
Interieurkleur: Ivoor
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,864864864865 kWh/100km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Afleverpakket (1)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

Wij hanteren een optioneel afleverpakket van € 595,- hiervoor ontvangt de auto onderhoud volgens fabrieksvoorschrift, nieuwe APK en een showroomklaar poetsbeurt. Deze auto wordt geleverd incl. 12 maanden Bovag garantie. Wit u de auto graag zonder het afleverpakket aankopen, dan kan dat natuurlijk ook! Mocht u graag een aantrekkelijk financierings-of verzekeringsvoorstel ontvangen, dan is dit geen enkel probleem. Onder het genot van een kop koffie spreken wij graag de mogelijkheden met u door.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?

Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?

Autotest | Tesla Model 3 Te mooi om waar te zijn?

De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.

Plus

  • zeer snel, nul uitstoot
  • voordelig in gebruik
  • vernieuwende ergonomie

Min

  • matige ruimte achterin
  • Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
  • afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar

Conclusie

Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.

Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.

Deel deze advertentie