Bouwjaar | 31-10-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 17.305 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TV-528-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-10-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 17.305 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TV-528-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ericars |
Contactpersoon | Erik Broekhuizen |
Adres | Sint Josephstraat 44 |
Postcode | 6231 EE |
Plaats | Meerssen |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)43 - 3652383 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bcsmeerssen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2015 - dec 2018
Technische informatie
Koppel: 90 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,0 s
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 375 x 162 x 153 cm
Wielbasis: 243 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 790 kg
Laadvermogen: 470 kg
GVW: 1.260 kg
Max. trekgewicht: 400 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 84 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik in de stad: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Messcherpe verkoopprijzen met dealerkwaliteit afleveringen. Wij berekenen €. 295,- afleveringskosten en kunnen dit uitbreiden tot 24 maanden garantie maar.... zo meenemen mag natuurlijk ook? Het verzorgen van 12 maanden Pechhulp via Bosch evt inclusief de autoverzekering is ook geen probleem. Heeft u vragen of wilt u langs komen. U bent van harte welkom bij Ericars. Let op: niet alle auto's staan op locatie voor bezichtiging. Maak altijd eerst een afspraak om teleurstelling te voorkomen. Inruil is altijd mogelijk. Ondanks de grote zorg die wij besteden aan het inbrengen van gegevens zijn prijs, zetfouten en type aanduidingen voorbehouden. Controleer altijd zelf de opties die uw aankoop zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Celerio AGS | Gemak dient de mens
De Suzuki Celerio is de meest nuchtere en praktische auto onder de kleintjes. Terwijl andere merken zich richten op een hippe vormgeving of innovatieve techniek, is Suzuki met de Celerio een en al bescheidenheid. Toch was er een optie waar heel veel vraag naar was: een automatische versnellingsbak. En die is er nu ook!
De Suzuki Celerio is er nu ook met automaat. Net als bij de meeste andere kleine auto's schakelt deze automaat matig, maar het maakt het leven wel makkelijker. Verder: fijne, eenvoudige, pure Suzuki.
Plus
- Nette prijs
- Ruim en praktisch
- Zuinig, ook met automaat
Min
- Weinig verfijning
- Automaat schakelt houterig
- Nodigt niet uit tot lange ritten
Conclusie
De Suzuki Celerio is en blijft de meest nuchtere en praktische auto onder de kleintjes. Suzuki kiest doelbewust voor sobere materialen en een eenvoudige uitrusting om de prijs laag te kunnen houden. Dankzij een iets hogere bouw en hoekige vormen, is de binnenruimte zeer goed voor een auto van deze omvang.
Ook het onderstel, de motor en de besturing zijn eenvoudig. Suzuki kiest niet voor spanning en sensatie, maar legt de nadruk op comfort en gebruiksgemak. De nieuwe automaat is helaas weinig verfijnd, waardoor deze niet bijdraagt aan het comfort maar wel degelijk aan het gemak.