Bouwjaar | 10-09-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 40.008 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-103-FX Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | 136 kW (185 pk) |
€ 42.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 10-09-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 40.008 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-103-FX Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | 136 kW (185 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Venray |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwhuisweg 5 |
Postcode | 5804 AN |
Plaats | Venray |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46520067 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Technische informatie
Vermogen: 136 kW (185 PK)
Vermogen elektromotor(en): 174 kW (237 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 75 km
Bandenmaat: 235/55 R19
Acceleratie (0-100): 6,0 s
Topsnelheid: 180 km/u
Accu: 18 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 6.6 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 186 x 169 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.915 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 2.510 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 26 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1 l/100km (1 op 100,0)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 24,133333333333 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 154 - € 175 per kwartaal
Deze luxe en stoere Suzuki A-Cross met een 2.5 Plug in Hybrid heeft een vermogen van 306 pk dankzij een viercilinder gecombineerd met een elektromotor. Erg snelle auto met een elektrisch bereik van 75 kilometer.
Uitgerust met vele opties zoals apple carplay, andriod, stuurwielverwarming, cruise control adaptief, stoelverwarming voor en achter, parkeersensoren voor en achter, achteruitrijcamera, 19: inch lichtmetalen velgen ect.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn dagelijks telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 20:00. Om teleurstellingen te voorkomen is het verstandig om eerst telefonisch contact op te nemen voor een afspraak.
Inruil op uw huidige auto is mogelijk.
Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag: 9:00 uur - 17:00 uur
Zaterdag: 09:00 - 14:00 uur (alleen op afspraak)
Zondag: gesloten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Across | Beter goed gejat dan slecht bedacht
Suzuki heeft een lange en rijke historie op het gebied van terreinwagens. Dat begon met kleine, maar uiterst capabele terreinwagentjes voor beroepsmatig gebruik. Toen de terreinwagen voor recreatief gebruik (SUV) populair werd, kon Suzuki dankzij de opgedane ervaring meteen inspringen op die trend. Echter, sinds dat aanvankelijke succes heeft Suzuki al enkele jaren geen middelgrote SUV meer in het assortiment. Tot nu toe! Maak kennis met de Across.
De Across overtuigt het topmodel van Suzuki dankzij de ruimte, uitrusting en plug-inhybirde techniek. De Across is snel, zuinig, uitgesproken comfortabel en ook nog eens terreinwaardig.
Plus
- capabel in het terrein
- stil, comfortabel en behaaglijk
- ruim en praktisch
Min
- weinig Suzuki-gevoel
- traag opladen
Conclusie
Suzuki introduceert de Across. De Across is een middelgrote SUV en daarom de opvolger van de Grand Vitara. Omdat de Across is gebaseerd op een model van Toyota, is gekozen voor deze nieuwe naam. Bovendien: dankzij de plug-inhybride aandrijving zet Suzuki zulke grote stappen vooruit op het gebied van verbruik, prestaties en comfort dat een nieuwe naam op zijn plaats is. Dankzij de overvloedige ruimte, rijke uitrusting en zakelijke opzet overtuigt de Across bovendien meer dan ooit als topmodel van Suzuki.
De titel "Beter goed gejat dan slecht bedacht" klinkt weliswaar negatief, maar is in dit geval zeker niet zo bedoeld. Het is slim van Suzuki om de hulp van Toyota in te roepen. Het stelt Suzuki in staat om een waardige opvolger aan te bieden voor de Grand Vitara en tegelijkertijd perfect in te spelen op de wensen van de Europese klant.