Bouwjaar | 16-09-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 247.930 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 02-SFX-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
€ 10.990,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-09-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 247.930 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 02-SFX-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Heuts Automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | HANDELSSTRAAT 32A |
Postcode | 6135 KL |
Plaats | Sittard |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 45367442 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 237 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 460 x 177 x 145 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.370 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 1.950 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
CH-Automotive biedt aan Skoda Octavia 2.0 TFSI RS
Origineel Nederlands geleverd, 249.000 Km NAP.
Gewoon een kanon van een stationcar.
Boekjes + 2 sleutels aanwezig laatste beurt bij 239.000 Km.
Apk 03-2025, rondom op zeer goede banden.
Rijkelijk in de optie,s en alles werkt na behoren.
Geen uitgeleefde auto, maar zeer netjes mee omgegaan.
Rijdt zeer goed, motor loopt top en de DSG automaat schakelt perfect.
Verkoop in opdracht klant zeer nette & verzorgde Skoda Octavia V-RS Combi.
= Bedrijfsinformatie =
Let op ons nieuwe Adres per 06-12-2023 !!!
!!!Handelsstraat 32A 6135 KL Sittard!!!
Om teleurstelling te voorkomen,
Gelieve altijd te bellen, we werken alleen op afspraak.!!
Tel 06-45367442
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Octavia | Zelfde liedje, toontje hoger
Dit is de vierde generatie van de Skoda Octavia. De Octavia dankt dat lange bestaan aan een eenvoudig concept: de Octavia is altijd slimmer dan de concurrentie. Dat kan zijn met de ruimte, de prijs of de ergonomie. Hoe slim is de nieuwe Octavia?
De 4e generatie van de Skoda Octavia is ruim en functioneel. De ergonomie en uitrusting is vooruitstrevend. De motoren zijn juist traditioneel met hybride-aandrijving als positieve uitzondering.
Plus
- ruim en praktisch
- rijke, moderne uitrusting
- relatief zuinige 1.5 TSI motor
Min
- niet leverbaar als elektrische auto
- minder groot verschil met de concurrentie dan voorheen
- onhandig kleine buitenspiegels
Conclusie
De vierde generatie van de Skoda Octavia houdt vast aan de succesformule van weleer: heel veel ruimte en functionaliteit tegen een concurrerende prijs. Echter, het verschil met de concurrentie is beduidend kleiner dan voorheen.
Daar staat tegenover dat minder duidelijk is hoe of waarop Skoda heeft bezuinigd. De uitrusting is modern, inclusief semi-zelfrijdende functies en een internet-verbinding. De Octavia is weliswaar alleen leverbaar met traditionele verbrandingsmotoren, maar dit zijn wel de modernste motoren die moederbedrijf Volkswagen in huis heeft. Tenslotte is de kenmerkende ruimte stijlvoller verpakt dan ooit tevoren.