Bouwjaar | 15-04-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.397 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 22-PXZ-6 Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
€ 8.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-04-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.397 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 22-PXZ-6 Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Gelissen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bergerweg 75 |
Postcode | 6135 KD |
Plaats | Sittard |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)46 - 4200695 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autogelissen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2010 - jul 2013
Modelcode: 5J
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 435 x 164 x 155 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.084 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.639 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 6
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
WORDT VERWACHT !!
= Bedrijfsinformatie =
Gelissen is een modern autobedrijf en al ruim 56 jaar een begrip in de regio waarvan 49 jaar uw Mitsubishi dealer voor Limburg. In onze universele CarProf werkplaats werken we elke dag met veel plezier en passie aan alle merken auto's. We vinden het belangrijk dat we uw toekomstige auto een nieuwe APK en een benodigde onderhoudsbeurt geven voordat we de auto afleveren. We kunnen dan met een goed gevoel 6 of 12 maanden garantie geven.
Voor slechts € 595,- krijgt uw nieuwe auto onderhoud, reparatie en service. De aankoop is dan inclusief 6 maanden garantie, 12 maanden ANWB mobiliteitspas Europa, onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, uitgebreide controle van de gehele auto, nieuwe APK, vervanging distributieriem indien de fabrikant dit voorschrijft, voorzien van NAP, volledig gereinigd interieur en exterieur, brandstof, tenaamstelling en een nieuwe mattenset. Graag nog meer zekerheid? Voor € 895,- in plaats van € 595,- is de aankoop inclusief 12 maanden BOVAG garantie!
De geadverteerde prijs is exclusief het zekerheidspakket en dus zonder onderhoud, reparatie en service. Het betreft een meeneemprijs inclusief alle onvermijdbare kosten en een geldige APK keuring.
Wij nemen graag ruim de tijd voor onze klanten en werken daardoor bij voorkeur op afspraak binnen onze reguliere openingstijden (maandag tot en met vrijdag van 09.00-18.00 uur en zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur). Zo kunnen wij garanderen dat u nooit voor een inmiddels verkochte auto komt kijken en dat de auto van uw keuze klaar staat voor een proefrit.
U regelt uw financiële zaken ook eenvoudig via Gelissen. Omdat geen klant hetzelfde is, leveren wij in samenwerking met DTC maatwerk. Uw gegevens blijven privé en zijn voor ons niet inzichtelijk. Benieuwd wat uw persoonlijke mogelijkheden zijn? Een aanvraag is kosteloos en vrijblijvend!
Op onze eigen website (www.autogelissen.nl/occasions) presenteren wij onze volledige voorraad van minimaal 70 occasions met altijd minimaal 35 foto's per auto. We proberen zelfs
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.