Bouwjaar | 23-06-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 158.048 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | SF-255-B Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-06-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 158.048 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | SF-255-B Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Stukstette |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jan Petersstraat 12 |
Postcode | 6116 BD |
Plaats | Roosteren |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41827145 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autostukstette.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 15,1 s
Topsnelheid: 164 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.030 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 450 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4343 x 1642 x 1551 cm
Wielbasis: 246 cm
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Hele fijne goed rijdende auto!
Net een grote beurt gehad.
Staat op 4 goede 4 seizoensbanden!
Ijskoude airco dus klaar voor de zomer!
= Bedrijfsinformatie =
Wegens tijdgebrek kan er niet altijd op biedingen worden gereageerd!!!
Bellen is sneller..!
Geen bijkomende afleverings-kosten.
Wij zijn een universeel autobedrijf.
Onze bouwjaren, tellerstanden en prijzen zijn exact vermeld.
Inruil van uw huidige occasion is bij ons ook mogelijk.
Elke occasion word afgeleverd met een NAP certificaat.
Financieren van uw nieuwe aankoop is ook bij ons mogelijk.
Tevens kunnen wij u ook een garantie plan aanbieden.
Standaard vanaf € 299,- .
Het pakket is uit te breiden naar maximaal een jaar garantie.
Bezichtiging graag na telefonische afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.