Bouwjaar | 01-11-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 71.905 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-232-GH Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-11-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 71.905 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-232-GH Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Plaza Maastricht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oosterbroekweg 9G |
Postcode | 6247 BN |
Plaats | Gronsveld |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 39898040 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Recent Nieuwe grote beurt gehad !!
Skoda Fabia 1.2 / 2013 / Zuinig / Lage KM /
- Kenteken: Z-232-GH
- Merk: Skoda
- Model: Fabia
- APK tot: 02-04-2025
- Tellerstand: 71905 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2013
- Transmissie: Handgeschakeld
- Motorinhoud: 1198 cc
- Aantal cilinders: 3
- Vermogen: 44 kW / 60pk
- Ledig gewicht: 990 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
Interieur
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Hoewel de informatie omtrent de advertenties van onze auto's op onze website en diverse portalen zo accuraat, transparant en actueel mogelijk wordt weergegeven kunnen hier geen rechten aan worden ontleend. Controleer daarom bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Voor meer informatie omtrent dit voertuig, of het maken van een afspraak, kunt u contact opnemen met Abdullah Yildiz .
U kunt hem telefonisch en via WhatsApp bereiken op telefoonnummer 06-39898040
Wij zijn alleen geopend op afspraak!!
Auto Plaza Maastricht
Oosterbroekweg 9 G
6247 BN Gronsveld
0639898040
info@autoplaza.nu
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.