Skoda Citigo 1.0i Easy 5-Deurs met Airco en Vele Opties

€ 2.295,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 14-12-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 287.301 km
Deuren 5
Kenteken GD-218-R Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Skoda Citigo 1.0i Easy 5-Deurs met Airco en Vele Opties


€ 2.295,-

Algemeen

Bouwjaar 14-12-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 287.301 km
Deuren 5
Kenteken GD-218-R Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam HO Vissers Ammerlaan
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Graetheideweg 2A
Postcode 6037 NN
Plaats Kelpen Oler
Provincie Limburg
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 20626980 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • deelbare achterbank (gelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 160 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 3563 x 1641 x 1478 cm
Wielbasis: 2.420 cm
Inhoud laadruimte: 251/951 l

Gewichten
Ledig gewicht: 829 kg
Max. dakbelasting: 50 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 105 g/km
Energielabel: A

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal
Informeer naar de leasemogelijkheden

Leuke Skoda Citigo (VW Up) 1.0i met Airrco, Stoelverwarming en Diverse Opties !

Deze Auto Verkeert Technisch in een Goede Staat !

Hij Rijdt, Stuurt, Schakelt, Koppelt en Remt zo als het Hoort !

Deze Skoda heeft Vele Opties, zoals Hierboven Beschreven !

De Rechter Zijkant heeft een Rijdbare Schade, de Deuren Sluiten Gewoon zoals het Hoort !

De Instructie- en Ingevulde Onderhoudsboekjes zijn aanwezig !

De Nieuwe APK is Geldig tot 14 December 2023 !

Deze Skoda is Identiek aan de Volkswagen Up en de Seat Mii !

Kortom, een Leuke Skoda met nog Veel Rijplezier !

Vanwege de Schade nu de Goedkoopste Citigo, Up en Mii van Marktplaats !

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Skoda Citigo-e iV | Eindelijk thuis

De naam zegt het al: de Skoda Citigo is bedoeld voor de stad. Daarom is het eigenlijk vreemd dat de Citigo altijd werd geleverd met de krachtbron die het minst geschikt is voor de stad: een benzinemotor. Een benzinemotor is bedoeld voor het afleggen van lange afstanden op hoge, constante snelheden en dat is nauwelijks mogelijk in de stad. Daarom gooit Skoda het roer nu om: de Citigo wordt een elektrische auto!

Autotest | Skoda Citigo-e iV Eindelijk thuis

De Skoda Citigo-e iV is een compacte elektrische auto met een bruikbare actieradius en een levendig karakter. De elektrische versie is in alle opzichten superieur aan de versie met benzinemotor.

Plus

  • nette prijs
  • bruikbare actieradius
  • comfortabel en levendig

Min

  • op details merkbaar bezuinigd
  • minimale beenruimte achterin
  • Rand stuurwiel dekt deel snelheidsmeter af

Conclusie

De Skoda Citigo verscheen in 2011 op de markt en in 2019 zou het dan logisch zijn dat het model wordt vervangen door een nieuwe generatie. In plaats daarvan heeft Skoda de Citigo getransformeerd tot een elektrische auto: de Citigo-e iV. De hoge leeftijd van het basisontwerp lijkt een nadeel, maar is in feite een voordeel. Omdat de belangrijkste ontwikkelkosten inmiddels zijn terugverdiend, kan Skoda de elektrische Citigo voordelig aanbieden (let ook op de private-lease tarieven!).

De elektrisch aangedreven Citigo biedt evenveel binnenruimte als het model met benzinemotor. In plaats dat de batterijen de Citigo zwaarlijvig maken, is het weggedrag juist meer volwassen geworden. Bovendien is de Citigo-e sneller, soepeler en stiller dan de versie met benzinemotor. Daarbij zijn de kosten per kilometer zo sterk gedaald, dat de meerprijs voor de elektrische versie zichzelf uiteindelijk terugbetaalt. De testrit met de Citigo-e iV gaf daarom het gevoel dat dit is hoe de Citigo altijd al had moeten zijn. En omdat de uitstoot nul is, hoort de Citigo nu echt thuis in de stad.

Deel deze advertentie