Renault ZOE R110 Iconic 41 kWh Limitel INCL. ACCU/Navi/Camera

€ 19.950,-

Bouwjaar 16-08-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 39.551 km
Deuren 5
Kenteken S-770-HB Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 80 kW (109 pk)

Renault ZOE R110 Iconic 41 kWh Limitel INCL. ACCU/Navi/Camera


€ 19.950,-

Algemeen

Bouwjaar 16-08-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 39.551 km
Deuren 5
Kenteken S-770-HB Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 80 kW (109 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Leurs Auto's V.O.F.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Graafschap Hornelaan 188
Postcode 6004 HT
Plaats Weert
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)495 - 536703 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.leursauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Aandrijving
Actieradius: 300 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16

Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 135 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 408 x 173 x 156 cm
Wielbasis: 259 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.475 kg
Laadvermogen: 479 kg
GVW: 1.954 kg

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 41 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 22 kW, 169 km actieradius per uur, compleet vol in 11 uur en 23 minuten

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,666666666667 kWh/100km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

Deze Renault ZOE komt uit 2019, werd geleverd van 01-02-2019 tot 31-12-2019 en kostte toen € 35,779.-. is voorzien van een elektriciteit motor.

Dit voertuig heeft een continu vermogen van 53 kW (72 PK).

De personenauto heeft een topsnelheid van 135 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11.4 seconden..

2000 EURO SUBSIDIE NOG MOGELIJK.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Zoe | De puntjes op de e zetten

Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?

Autotest | Renault Zoe De puntjes op de e zetten

De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.

Plus

  • vlot en levendig
  • prima rijeigenschappen
  • zeer voordelig in gebruik

Min

  • geen P-stand op automaat
  • trage reactie centrale computer
  • gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar

Conclusie

Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.

Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.

Deel deze advertentie